kallstrom Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Skulle sette meg ned med ei god runde Uncharted i går kveld, så skjedde det. jeg fikk yellow light når jeg skulle skru den på. Ingen ting skjer. Jeg har lest litt gjennom forumer, det sies at 60gb versjonen har lettere for å få dette desverre. Jeg kjøpte min på Obs stormarked, er bortimot 2 år siden. Har ikke kviteringen en gang. Er det noe løsninger for meg, eller må jeg rett og slett kjøpe meg ny? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Prøv å lever den inn på Obs. Hvis de ikke vil ta den inn uten kvittering står det kanskje på nettbanken din i loggen over hva du har kjøpt? Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Du bør ta kontakt med forretningen du kjøpte maskinen av. Uansett om du ikke har kvitterin eller ei, så skal du ligge i deres datasystem da de er nødt å ha en elektronisk oversikt over hva som ble kjøpt, og når. Det burde ikke være noe problem så lenge du ikke har brukt PS3'en som fotball. Alle defekter som kommer av seg selv går på garantien. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Får ta en utskrift fra nettbanken og ta med meg ps3'n til obs da. Håper det ordner seg Takker for hjelp sålangt! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvis du har med utskrift fra nettbanken kan de ikke nekte å ta den inn Det tar dessverre lang tid å reparere PS3 60gb, så du må nok gå noen måneder uten playstation. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Hvis du har med utskrift fra nettbanken kan de ikke nekte å ta den inn Det tar dessverre lang tid å reparere PS3 60gb, så du må nok gå noen måneder uten playstation. Kan jo selvfølgelig ikke gå så langt tebake i tid på nettbanken:( Men jeg får lete etter kviteringen da. Får gå gjennom gamle papirer å se. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 sant det ja,at man ikke kan går så lenge tilbake via nettbanken,men ring inn til banken din spør om de kan sjekke ut kjøpet av den,kanskje det ligger inne på bankens database..så kan du sikkert spørre om de kan skrive det ut...er verdt å prøve værtfall. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kontoutskrift viser vel normalt ikkje kva som er kjøpt, berre kvar du har kjøpt noko. Altså dette beviser i så måte ingen ting. Men som andre har sagt, er nok kjøpet registrert digitalt med namn hos butikken. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kontoutskrift viser vel normalt ikkje kva som er kjøpt, berre kvar du har kjøpt noko. Altså dette beviser i så måte ingen ting. Men som andre har sagt, er nok kjøpet registrert digitalt med namn hos butikken. Om beløper samsvarer med prisen på ps3 så er en nettbankutskrift nok bevis. Da må heller butikken bevise at du ikke var der å kjøpte ps3. De kan nemlig gå inn på deres salgsdata å se hva som ble solgt den dagen. Lenke til kommentar
barin Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Teknisk sett er butikker pålagt å lagre salg av produkter som koster mer enn 500 på navn. På den annen side vet jeg ikke hvor lenge de er pålagt å lagre denne informasjonen. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Siden den er død, begravelsesbyrå! Neida. Fra spøk til revolver. Du bør nok levere den inn i den foretningen du kjøpte den hos. En venn av meg gjorde det. Så vidt jeg husker sendte butikken den inn til noen PS3 repratører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå