Sneglen Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Har alle glemt One...Det er jo blant, hvis ikke den beste sangen. Musikkvideoen er jo helt konge......... Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Håper Rob Trujillo gir gruppa en ny boost, hva tror dere ? IMO er han bedre enn Newsted, men vi får ikke se så veldig mye av hva han har å bidra med nå da. Han har vel neppe hatt noen større innflytelse over St.Anger enn Newsted hadde over AJFA. Er bob Rock som har spillt bass under st.anger...så han hadde INGEN inflytelse (alle bandmedlemene var med på og lage tekstene) og det er ikke en fu*king balade på skiva knallhard metal Lenke til kommentar
meastp Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 ...og det er ikke en fu*king balade på skiva knallhard metal Hvor "knallhard" den er gjenstår og se.... Men dobbel basstromme gjør vel sitt, tenker jeg Er allikevel litt skeptisk med Limp Bizkit-alliansen på sanitarium-touren og det hele.. Det er bare en ting å gjøre: vente og se () Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 alle sangen blir også som video(live fra studio) på den nye cd'en :=) Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 gleder meg som en liten unge... MÅ bli bra, det blir det, ellers blir jeg lei meg, noe vi ikke kan ha noe av. men rolig, det blir bra. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Dette blir jo som å be noen velge mellom barna sine, jo. Hmmm hva kan være den beste låta da? Nevner et par tre av de som (kanskje) ikke har vært nevnt; Orion, Outlaw Torn, Sad but True og Astronomy (ja, jeg vet det er cover) er fete låter. Men den beste? Tja... Tror nok det er One. ../ o,o ../ Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 vil det ikke være lettere å si de sangene som evnt er dårlige? jeg mener siden det er så mange bra metallica sanger? Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 noen som vet når den neste cd kommer ut? en kamerat sa den skulle komme i år. de fleste sangene er bra Lenke til kommentar
flowerpower Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Fade to Black den og Orion er råe. Mye av Metallica er bra... Unforgiven feks Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Nå har vi venta lenge, så det er best for dem at dem ikke skuffer... enig der vi har ventet alt for lenge får håpe dette blir ett topp album det er ganske ironisk at de velger bursdagen min for å utgi plata på da bare må den bli bra da Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 One, Fade To Black, Master of Puppets, ...and justice for all, og sist, men ikke minst: Call of Cthulu. Skjønner ikke hvorfor alle liker the black album. Oppskrytt etter min mening. Lenke til kommentar
guom Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Enter the sandman og nothing else matters, uten tvil. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Nothing Else Matters da!?! 8) 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå