OlaTK Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 hva er den beste metallica sangen? Jeg er ikke helt sikker selv , men until it sleeps er enormt bra Lenke til kommentar
andgob Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 du har veldig mange. master of puppets enter sandman welcome home (sanitarium) Bad Seed So What turn the page ++++ Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 hva er den beste metallica sangen? Jeg er ikke helt sikker selv , men until it sleeps er enormt bra Den ER best!!! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 no leaf clover, men nå for tiden liker jeg: its electric. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 For å si noe som ikke er sagt så er mama said ganske bra... Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 For Whom the Bell Tolls Aint My Bitch Seek And Destroy Am I Evil Carpe Diem Baby Master of Puppets Hero of the Day er digg som avslappning Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 ai, denne er vanskelig, om ikke umulig. vel, her er noen kandidater: unforgiven, until it sleeps, welcome home, master of puppets, battery, leper messiah, orion, it's electric, turn the page, astronomy, whiskey in the jar, one, fade to black, the call of ktulu, nothing else matters, enter sandman og no leaf clover. trur ikke jeg glemte noen nå beste album er Master of Puppets, med Metallica (the black album) på en veldig sterk 2. det er min mening iaf Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Nothing Else Matters da!?! For å si noe som ikke er sagt så er mama said ganske bra... Liker Hero of the Day også. Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 fade to black syns jeg er den beste om jeg MÅ velge en... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 som så mange andre sier det er nesten umulig og det er jeg enig i. Stort sett alle sangene er jo helt konge Lenke til kommentar
SpiffSS Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Har alle glemt One... Det er jo blant, hvis ikke den beste sangen. Musikkvideoen er jo helt konge......... Lenke til kommentar
extei Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Det er jo så utrolig mange.. The Four Horsemen, No Remorse, Seek&Destroy, Ride The Ligtning, Creeping Death, Fade To Black, Disposable Heroes, Master Of Puppets, Orion ... jeg gir opp Venter i spenning på St. Anger ( releasedato 9 juni ) Håper Rob Trujillo gir gruppa en ny boost, hva tror dere ? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Nå har vi venta lenge, så det er best for dem at dem ikke skuffer... Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 hva med. Killing Time Mercyful Fate Attitude Prince charming Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 hmm mange av de nevnte sangene er strengt tatt ikke Metallica sine da. turn the page, it's electric, am i evil? osv Vanskelig å velge EN sang. Er få (ingen?) band hvor jeg liker så mange av sange som Metallica. Men skal jeg si en så blir det Master Of Puppets. Den sangen har alt. Bra intro, god tekst, tøffe riffs fine soloer og passe lang Ellers er vel ikke One nevnt av noen hittils, den må nevnes Kanskje jeg skulle ta en fra hvert album? Vel.. The Four Horsemen For Whom The Bell Tolls (Metallicas beste livesang Master Of Puppets One The Unforgiven Bleeding Me The Memory Remains *glede seg til juni - nytt album OG konsert* Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Mercury Fate er også bra ja. Attitude er forresten KONGE Lenke til kommentar
meastp Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 En liten avsporing: Ser det er noen som nevner sanger på garage inc.- skiva. Det kan være litt moro (i mangel på et bedre ord) "å få tak i" () originalsangene. Bare et lite tips! Skal jeg velge en? Nei, jeg tror ikke jeg vil spekulere i hvem som er best..... det er så mange bra låter.... hadde det vært hvem som var dårligst, hadde det vel vært enklere... Ironisk nok (om du vil) kommer jeg ikke på en dårlig nå.... Får se hvordan det blir 9. juni. Er spent på det. EDIT: Heisann, jeg var visst litt sent ute med enkelte ting. (Fant nettopp ut hva jeg kan bruke som avatar ) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Håper Rob Trujillo gir gruppa en ny boost, hva tror dere ? IMO er han bedre enn Newsted, men vi får ikke se så veldig mye av hva han har å bidra med nå da. Han har vel neppe hatt noen større innflytelse over St.Anger enn Newsted hadde over AJFA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå