Dorian Gray Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg setter Cary Grant øverst, jeg ser en film med ham i hovedrollen uten å vite noe mer om filmen. Marlon Brando, James Dean og Paul Newman er andre favoritter, i tillegg til Steve McQueen, Clint Eastwood i ikke-western-roller, Sean Penn, Tim Robbins og Gene Hackman. Du må søke før du poster, modin. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Peter Ustinov er min favoritt Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Russel Crowe, Tom Hanks, Bad Pitt, Edward Norton, Christian Bale og Heath Ledger. .. bare menn Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg vil gjerne diskutere jeg. Vis meg en film hvor fyren faktisk glitrer som skuespiller. Lol, så du vil diskutere min subjektive mening - ok. Da kan vi jo også begynne (igjen) diskusjonen om at de to nyeste Bond filmene er dårlige, og at Craig ikke er 007 i det hele tatt For det er min subjektive mening om de... Vel, fra spøk til revolver; Jeg synes han glimrer i mange filmer og roller, men for å trekke frem noen roller som antageligvis er mer universelt akseptable for de som ikke har noe til overs for mannen; Ji ji Wo shi shei Boh lee chun Xin jing cha gu shi San wa Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Må da være mulig å kunne diskutere om en skuespiller er flink eller ikke. Har forøvrig ikke sett noen av de Chan-filmene der, og kanskje er min viten om fyren altfor begrenset, men det jeg har sett har vært en blanding råe stunts, brede glis og klumsete engelsk. Ikke akkurat Daniel Day Lewis-saker. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Du må se hans asiatiske filmer, hvor han ikke snakker engelsk Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Min Liste: Tom Hanks Russel Crowe Robert De Niro Gary Oldman Johnny Depp Harrison Ford, Anthony Hopkins Alan Rickman Christopher Lee Bruce Willis Endret 7. juni 2009 av STRAND1 Lenke til kommentar
modin Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Beklager Dorian, men du vil vel være enig at at Actors Studio skuespillerne er underepresentert blant de som diskuterer her. Jeg kunne kommet med en lang liste favoritter, men ser ikke helt vits i å diskutere mine favorittskuespillere i denne sammenhengen. Desuten er vel overskriften beste skuespiller noensinne en temmelig tåpelig premis for en slik diskusjon, i hvertfall når det ser ut til at de fleste poster sine subjektive favoritter, som de nok selv til og med er enig ikke er blant de beste noen sine. Men kan jo nevne noen flere subjektive favoritter: Paul Newman, Spencer Tracy, Laureen Bacall, Humphrey Bogart, Sean Penn, Christopher Walkin, Johnny Depp, Bette Davis, Bill Murray, James Stewart, Cary Grant, Katherine Hepburn, osv. Lenke til kommentar
modin Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Du må se hans asiatiske filmer, hvor han ikke snakker engelsk Tror vel neppe fyren er noen Toshirō Mifune, å trekke ham fram som en stor asiatisk skuespiller, vil vel være en fornærmelse mot en lang rekke dyktige asiatiske skuespillere oppigjennom historien. Nå dreier heller ikke Hong Kongs filmindustri bare om kampfilmer og actionfilmer, og jeg vil vel tro at skuespillerne jeg så i Wong Kar Wais Days of being wild er av en annen kvalitet enn Jackie Chan. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Brad Pitt, Robert De Niro, Daniel Day-Lewis, Jack Nicholson, Ewan McGregor, Johnny Depp, Tom Hanks og Marlon Brando. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Robert De Niro Daniel Day-Lewis Philip Seymour Hoffman Marlon Brando Når det gjelder Montag filmer, så er vel Liv Ullmann og Kang-sheng Lee gode skuespiller. Er nok mange fler, men kommer ikke på flere. Endret 7. juni 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg vil vel tro at skuespillerne jeg så i Wong Kar Wais Days of Being Wild er av en annen kvalitet enn Jackie Chan. Indeed. Jackie Chan er langt fra det beste Hong Kong har å tilby. Man har nå avdøde Leslie Cheung, nær legendariske Maggie Cheung, Andy Lau og for ikke å glemme den kanskje beste av dem alle, Tony Leung Chiu-Wai. Sistnevnte er en av mine favoritter. En meget dedikert og tvers gjennom profesjonell skuespiller. Riktignok ingen method actor i Daniel Day-Lewis-stil, men meget fllink. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kiefer Sutherland og Carlos Bernard Lenke til kommentar
Bluto Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jack Nicholson, Daniel Day-Lewis, Philip Seymour Hoffman, Peter Sellers, Steve Buscemi er vel de som som ligger helt på topp Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Min favoritt er Tom Hanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå