Gå til innhold

Beste skuespiller noensinne?

konduktans

Anbefalte innlegg

Min favorittskuespiller er Kiefer Sutherland.

Men jeg liker også Jim Carrey og Ryan Reynolds veldig godt innenfor komedie.

Blir mye referanser fra 24 serien er her nå men etter å ha sett ferdig sesong 7 av 24 så har jeg virkelig fått sett hvor dyktig Carlos Bernard er til å spille, er vanvittig så han lever seg inn i rollen og han får det til å¨virke så ekte. Helt klart at han er inne høyt oppe på listen min :)

Ellers vil jeg bare nevne William Fichtner som gjør en god rolle i tv-serien prison break blant annet.

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha kunne ikke sagt det bedre selv! Nic Gage suger rompe!

Før du svarer på hvem som er beste skuespiller NOENSINNE, bør du i det minste vite hva en god skuespiller er, og hva som gjør han til det!

Jeg hater å måtte liste opp de gode filmene til Nick Cage gang på gang, men Adaptation., Leaving Las Vegas, Matchstick Men - hadde en dårlig skuespiller klart det han klarer i disse filmene?

Lenke til kommentar

Han har blitt en leading man i de dyreste actionfilmene Hollywood produserer. Jeg hadde solgt sjelen min for den gig-en. 20 millioner per film? En ny, flott dame i hver film? Hadde jeg vært ham hadde jeg ikke spilt i annet enn Bangkok Dangerous, National Treasure og Knowing-filmer. Han har vunnet Oscaren sin, nå er det på tide å spare opp til egen øy.

Besides, det blir bare enda mer imponerende når han tar en Mickey Rourke om noen år. Å få Tom Cruise/Will Smith-penger er noe kanskje 10-12 mennesker har opplevd i verdenhistorien, og det er jævlig lett å bli en Vinnie Chase.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

er vanskelig å si hvem som er best as. men disse kommer på min liste:

seann connory - han er jo bare genial, uansett film

jack nicholson - sprø, men god

Leonardo DiCaprio - sorry as men han er flink

Tom Hanks - flink, spiller mye rart og klarer det

også Bruce Willis da selvsagt.

ellers så har man hugo weaving, natalie portman, jean reno, morgan freeman, clint eastwood, ja osv osv, maaaaange gode der ute!!

Lenke til kommentar

Christian Bale er antagligvis min favorittskuespiller, men det er noen andre som kan få meg til å se en film bare basert på talentet deres:

Robert De Niro,

Heath Ledger,

Daniel Day Lewis,

og til en viss grad Clint Eastwood (selv om jeg elsker han uendelig mer som regissør) og Nicolas Cage.

Ser det er en del som misliker Nicolas Cage her, og det er ikke uten grunn. Greia er at mannen er flink når han faktisk spiller, i motsetning til det han har gjort i de siste filmene sine.

"Vent litt... kan jeg bare si replikkene uten å framheve følelser i det hele tatt, og jeg får fortsatt betalt?!"

Lenke til kommentar

En gang i tiden var min ubestridte favorittskuespiller Robert De Niro.

Nå har jeg vel ingen spesiell sånn i utgangspunktet, men disse to (i tillegg til Bobby) rager i alle fall høyt oppe;

-Jackie Chan

-Peter Sellers

Det blir ganske umulig og velge en favoritt...det er så mange gode skuespillere på hver sin måte...

Nevner i fleng; Frances McDormand, Gene Hackman, Sean Penn, Bill Murray, Richard Burton, Josh Brolin, Clint'ern, Sigourney Weaver, Jack Nicholson, Marlon Brando, Henry og Peter Fonda, Alan Rickman, Cristopher Walken, Dominique Pinon, Sally Field, osv...

Jeg kan egentlig bare slutte - det finnes så mange gode skuespillere (og mine personlige favoritter), så uansett vil jeg glemme noen!

Lenke til kommentar

Synes det er rart at ingen har nevnt Marlon Brando og James Dean enda, etter min mening noen av de største talentene noen sine, og tidlige method actors. Uheldigvis og som så mange andre skuespiller av deres art så fulgte det en rekke problemer sammen med den følsomme sjelen de hentet skuespiller talentet sitt fra. Hvis man skal trekke fram en kvinne som taklet slike ekstreme roller så vil jeg trekke fram Vivien Leigh for hennes spill i a Streetcar named Desire...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...