Bob Dick Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Steven Seagal. Ingen kan vise følelser som den mannen. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) ingen kan la vær å vise følelser slik som den mannen er bedre Endret 1. juni 2009 av Valkyria Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Han som spiller i Die Hard-filmene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Samuel L. Jackson, Chow Yun Fat, Jean Reno. og Chuck Norris, Van Damme, Stallone, Arnold og Steven Seagal. Endret 1. juni 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Edward Norton, Johnny Depp, Tom Hanks, Russell Crowe. Matt Damon, Brad Pitt og Jake Gyllenhaal er også noen knakende gode skuespillere! Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jack Nicholson, Daniel Day Lewis og Marlon Brando. Brad Pitt er også fremragende, på tross av å bli forhåndsdømt av mange på grunnlag av kjekkasstatus. Ler meg skakk når jeg ser folk nevner Nicholas Cage, som knapt bærer flere enn to ansiktsuttrykk, og leverer replikker som en død torsk. Endret 1. juni 2009 av calimariae Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 ingen kan la vær å vise følelser slik som den mannen er bedre Sånn skal det gjøres. Robert De Niro kan gå og legge seg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har ingen ting imot Nicolas cage, han gjør gode opptredener i filmer som Next, Gone in 60 seconds, Natural Treasure, GhostRider, World Trade Center, Face/Off og ConAir. Han har en litt spesiell måte å spill på, enig, men det er langt bedre enn hva enkelte andre klarer å prestere. Om han har 2 ansiktsutrykk har han da dobbelt så mange som Steven Segal Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Personlige favoritter er Clive Owen, Gary Oldman, Javier Bardem, Billy Bob Thornton og Laura Linney. EDIT: Og Daniel Day Lewis, FFS! Endret 1. juni 2009 av JacEr Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har alltid hatt Daniel Day-Lewis som favoritt helt siden jeg så There Will Be Blood. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har alltid hatt Daniel Day-Lewis som favoritt helt siden jeg så There Will Be Blood. Jeg også. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Rart at det ikke er nevnt noen damer ennå. Mine favoritter er Johnny Depp, Helena Bonham-Carter, Jim Carrey, Brendan Fraser og Adam Sandler. Jeg legger til Christian Bale. Endret 1. juni 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Rart at det ikke er nevnt noen damer ennå. Mine favoritter er Johnny Depp, Helena Bonham-Carter, Jim Carrey, Brendan Fraser og Adam Sandler. Tenkte på det samme. Eneste jeg kommer på som ofte er i likandes roller er Kiera Knightley, ellers vil jeg si Scarlett Johansson, men det vil bare være på grunn av hennes ganske fantastiske utseende Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ler meg skakk når jeg ser folk nevner Nicholas Cage, som knapt bærer flere enn to ansiktsuttrykk, og leverer replikker som en død torsk. Har ikke sett mye av han jeg, men jeg likte hand godt i Wild at Heart og Leaving Las Vegas. Anyhow, noen av mine favoritter er: Robert De Niro(numero uno), Humphrey Bogart, Cary Grant, John Wayne, Al Pacino, Steve Buscemi, James Caan, Marlon Brando, Harrison Ford, Gene Hackman, James Dean, Jimmy Stewart, Ray Liotta, John Goodman, Joe Pesci, John Travolta og Billy Bob Thornton. Sikkert fler, men det er disse gutta jeg ser filmer av bare pga. de er med, noen i større grad enn andre selffølgelig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Rart at det ikke er nevnt noen damer ennå. Mine favoritter er Johnny Depp, Helena Bonham-Carter, Jim Carrey, Brendan Fraser og Adam Sandler. Tenkte på det samme. Eneste jeg kommer på som ofte er i likandes roller er Kiera Knightley, ellers vil jeg si Scarlett Johansson, men det vil bare være på grunn av hennes ganske fantastiske utseende Hvis vi skal gå etter utseende er Jennifer Love Hewitt den beste. Scarlett Johansson kommer ganske langt bak. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Rart at det ikke er nevnt noen damer ennå. Mine favoritter er Johnny Depp, Helena Bonham-Carter, Jim Carrey, Brendan Fraser og Adam Sandler. Jeg legger til Christian Bale. La til Angelina Jolie lengere bak, men kan godt ta med staslige damer som Julia Roberts og Julie Andrews i tilegg eller Sandra Bullock, Drew Barrymore og Cameron Diaz. Mange gode kvinnelige skuespillere og Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Rart at det ikke er nevnt noen damer ennå. WTF? Jeg nevnte Laura Linney! Audrey Tautou, Laura Dern, Hellen Mirren, Emma Thompson og Judi Dench er også favoritter. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvis det er damer som skal nevnes vil jeg legge til Marcia Gay Harden. Har sett noen virkelig gode prestasjoner av henne, særlig den i The Mist. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 [sarkasme] Siden damer ikke er ekte skuespillere som egentlig ikke en gang burde hatt stemme rett kan ikke damer være godtatt for å være med i denne tråden. [/sarkasme] Av damer jeg faktisk syns spiller bra og ikke bare er til å se på kommer Meryl Streep høyt, samme gjør Emma Thompson. Men den kuleste og derfor beste skuespillereen noensinne er så klart Bruce Willis, og dette sier jeg som Arnold Schwarzenegger Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvis det er damer som skal nevnes vil jeg legge til Marcia Gay Harden. Har sett noen virkelig gode prestasjoner av henne, særlig den i The Mist. Hihihihihi. Synes ærlig talt Brad Pitt er en veldig bra skuespiller. De fleste rollene jeg har sett ham i har vært fantastiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå