Gå til innhold

Beste skuespiller noensinne?

konduktans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

Samuel L. Jackson, Chow Yun Fat, Jean Reno.

og Chuck Norris, Van Damme, Stallone, Arnold og Steven Seagal. :mrgreen:

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar

Jack Nicholson, Daniel Day Lewis og Marlon Brando.

Brad Pitt er også fremragende, på tross av å bli forhåndsdømt av mange på grunnlag av kjekkasstatus.

Ler meg skakk når jeg ser folk nevner Nicholas Cage, som knapt bærer flere enn to ansiktsuttrykk, og leverer replikker som en død torsk.

Endret av calimariae
Lenke til kommentar

Har ingen ting imot Nicolas cage, han gjør gode opptredener i filmer som Next, Gone in 60 seconds, Natural Treasure, GhostRider, World Trade Center, Face/Off og ConAir. Han har en litt spesiell måte å spill på, enig, men det er langt bedre enn hva enkelte andre klarer å prestere.

Om han har 2 ansiktsutrykk har han da dobbelt så mange som Steven Segal :)

Lenke til kommentar
Rart at det ikke er nevnt noen damer ennå.

Mine favoritter er Johnny Depp, Helena Bonham-Carter, Jim Carrey, Brendan Fraser og Adam Sandler.

Tenkte på det samme. Eneste jeg kommer på som ofte er i likandes roller er Kiera Knightley, ellers vil jeg si Scarlett Johansson, men det vil bare være på grunn av hennes ganske fantastiske utseende :p

Lenke til kommentar
Ler meg skakk når jeg ser folk nevner Nicholas Cage, som knapt bærer flere enn to ansiktsuttrykk, og leverer replikker som en død torsk.

Har ikke sett mye av han jeg, men jeg likte hand godt i Wild at Heart og Leaving Las Vegas.

Anyhow, noen av mine favoritter er:

Robert De Niro(numero uno), Humphrey Bogart, Cary Grant, John Wayne, Al Pacino, Steve Buscemi, James Caan, Marlon Brando, Harrison Ford, Gene Hackman, James Dean, Jimmy Stewart, Ray Liotta, John Goodman, Joe Pesci, John Travolta og Billy Bob Thornton.

Sikkert fler, men det er disse gutta jeg ser filmer av bare pga. de er med, noen i større grad enn andre selffølgelig.

Lenke til kommentar

Mine favoritter er Johnny Depp, Helena Bonham-Carter, Jim Carrey, Brendan Fraser og Adam Sandler.

Tenkte på det samme. Eneste jeg kommer på som ofte er i likandes roller er Kiera Knightley, ellers vil jeg si Scarlett Johansson, men det vil bare være på grunn av hennes ganske fantastiske utseende :p

Hvis vi skal gå etter utseende er Jennifer Love Hewitt den beste. Scarlett Johansson kommer ganske langt bak.

Lenke til kommentar

Jeg legger til Christian Bale.

La til Angelina Jolie lengere bak, men kan godt ta med staslige damer som Julia Roberts og Julie Andrews i tilegg eller Sandra Bullock, Drew Barrymore og Cameron Diaz. Mange gode kvinnelige skuespillere og :)

Lenke til kommentar

[sarkasme]

Siden damer ikke er ekte skuespillere som egentlig ikke en gang burde hatt stemme rett kan ikke damer være godtatt for å være med i denne tråden.

[/sarkasme]

Av damer jeg faktisk syns spiller bra og ikke bare er til å se på kommer Meryl Streep høyt, samme gjør Emma Thompson.

Men den kuleste og derfor beste skuespillereen noensinne er så klart Bruce Willis, og dette sier jeg som Arnold Schwarzenegger

Lenke til kommentar
Hvis det er damer som skal nevnes vil jeg legge til Marcia Gay Harden. Har sett noen virkelig gode prestasjoner av henne, særlig den i The Mist.

Hihihihihi.

Synes ærlig talt Brad Pitt er en veldig bra skuespiller. De fleste rollene jeg har sett ham i har vært fantastiske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...