Kravik Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei. Først begynte viften i PSU å bråke, så jeg kjøpte ny PSU, men den sluttet å bråke, før jeg rakk å bytte den. Nå kommer det en knitrende sprake låt fra høyttalerne når den har stått på en stund. Det knitrer og spraker nå, men om jeg restarter PC'n, så slutter å det å knitre. Helt tilfeldig begynner det å knitre igjen etter en kort eller en lang stund.. Noen her som veit hva det kan være? Må vel teste å bytte PSU først, men er ikke så alt for dreven med PC så gruer meg litt til å gjøre den jobben å bytte. Spesielt om det vil vise seg å ikke ha vært nødvendig. Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg skiftet PSU, og tok ut en gammel hardisk som hadde krepert.. Men det knitrer fortsatt.. Ingen som har vert borti dette problemet før? Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Du har ikke testet med et annet lydkort? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Gikk du over alt av kabel tilkoblinger(strøm og signal)i kabinettet når du skiftet psu?Dårlig kontakt en plass,kan foresake forstyrelser. Har du prøvd andre høtalere? Har du prøvd en annen lydutgang på pc'en,eks en front utgang til headset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå