Phaser_ Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hva tror dere? Syns det var artig med tunga k20d D-FA100macro Endret 1. juni 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Det var så dårlig ja Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg er ingen fotograf og kan ingenting, men syntes det var kjempestilig! Alt så perfekt ut, med tanke på motivet Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Utrolig stilig bilde, klart og fint. Er helt svak for makro bilder Lenke til kommentar
BorN Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Fine bilder! Hva som er fint med begge er de varme, gule fargene, som får en til å tenke på vår og sommer. Jeg liker bildet til høyre best, fordi vepsen ser rettere ut, ikke så skjev. Det har også en anelse mer dybde på grunn av at du har med mer av blomsten. Mer av bakgrunnen er også med, som bidrar til at fargene "møter" hverandre, og at ikke den gule fargen "overdøver" det grønne for mye. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Har ikke sett denne. Ser ut som vepsen koser seg.. Flott, lite negativt å si Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Takk for kommentarene. Koselig dere liker det Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg syns du burde hatt en større blenderåpning, så bakgrunnen blir litt mer diskré. Ellers bra bilde. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Det hadde neppe hjulpet noe. Men en annen bakgrunn hadde gjort seg. Det vart det desverre ikke på dette bildet med tunga ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå