kennga Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg skal overføre noen store filer over nettet. Noen som vet en enkel måte å gjør det på? Jeg kan ikke så mye om å åpne porter og sette opp servere. Om det er mulig vil jeg helst unngå slikt. Lenke til kommentar
Skiboms Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Brenne en CD, og sende i posten! Det greieste er å sette opp en FTP-server.. Serv-U eller.no Lenke til kommentar
kennga Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Takk for tipset. Det er like før..... Jeg har prøvd å sette opp en BulletProof ftp-server. Men når noen logger seg på, får jeg : "Soccet connected. Waiting for welcome message..." Så går tiden ut. Noen tips? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Det kan kanskje ha noe sammenheng med active/passive mode. Prøv å endre denne på ftp klienten som blir brukt og se om det gjør saken noe bedre. Lenke til kommentar
kennga Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Har prøvd både i passive og ikke passive mode...Samme resultat. Jeg har ikke åpnet noen porter på routeren min. Noen har tipset meg om det. Men jeg har ikke anelse om hordan jeg gjør det. Jeg har mimer adsl med en ZyXEL router/modem...Noen tips til det? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Har prøvd både i passive og ikke passive mode...Samme resultat. Jeg har ikke åpnet noen porter på routeren min. Noen har tipset meg om det. Men jeg har ikke anelse om hordan jeg gjør det. Jeg har mimer adsl med en ZyXEL router/modem...Noen tips til det? for å åpne porter i routeren din: - skriv inn ip'en (internett) din i nettleseren din - skriv inn brukernavn og passord (fikk det på et ark når du bestilte adsl). - der navigerer du deg rundt og åpner nødvendige porter tror det er slik det gjøres, men jeg er ikke sikker. har aldri gjort det, men har tenkt på det (fikk høre hvordan med en kamerat som gjorde det). håper dette hjelper :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå