Geir M Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=544017 En litt merkelig tittel på en tråd, men den beskriver egentlig situasjonen på en grei måte. Se linken så skjønner dere hva jeg mener. Er det mulig? Utrolig drøyt av Bruno egentlig. Det må jo være avtalt spill, det passer så fantastisk bra. Endret 1. juni 2009 av Geir M Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Haha,jeg ler så jeg griner:) Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Gleder meg til Bruno kommer på kino... herlig klipp. In your face slimshady Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dritbra, men passa for godt egentlig Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 hehe, det var jo rette personen bruno havna på da dette må da være avtalt ? eller var det bare ren tilfeldighet at han havna ned på selveste eminem Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Virker ikke som om det var avtalt, han ble jo dritforbanna og livvaktene kom og tok og fjerna han vekk. Eminem er jo ikke akkurat den mest homovennlige karen som finnes heller. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tviler på att dette var avtalt, var nok heller ett stunt fra vår kjære borat. Dog litt respektløst mener nå jeg. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Virker ikke som om det var avtalt, han ble jo dritforbanna og livvaktene kom og tok og fjerna han vekk. Eminem er jo ikke akkurat den mest homovennlige karen som finnes heller. Vel, han er jo god venn med Elton John. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dette er selvfølgelig avtalt og et rent pr. stunt for begge to. Brunos film får masse omtale, Eminems nye plate får mye omtale. Begge vinner Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jepp, og hvem passer bedre å "tilfeldigvis" lande på enn selvutnevnte homofobkonge Eminem? Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Shake that ass to me, shake that ass to me:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå