Gå til innhold

Hvordan får dere tiden til å gå under raids

Anbefalte innlegg

Wiper vi er det som regel grunnet noen få som fucker opp, siden jeg ikke lenger får lov til å gi de en verbal omgang om at de må skjerpe seg får jeg en del dødtid.

Vet hvordan jeg holder optimal rotasjon etc. merker jeg at jeg bomma litt på den forrige attempt så er tankeprossesen om hva jeg må endre allerede ferdig før det tryet er unnagjort siden jeg alltid prøver å holde en optimal rotasjon :)

Edit: har selvfølgelig ikke i nærheten av like mye dødtid hvis vi prøver oss på en ny boss, da går det selvfølgelig mye mer tenking til endring i tacs etc.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wiper vi er det som regel grunnet noen få som fucker opp, siden jeg ikke lenger får lov til å gi de en verbal omgang om at de må skjerpe seg får jeg en del dødtid.

Vet hvordan jeg holder optimal rotasjon etc. merker jeg at jeg bomma litt på den forrige attempt så er tankeprossesen om hva jeg må endre allerede ferdig før det tryet er unnagjort siden jeg alltid prøver å holde en optimal rotasjon :)

Sant det. Alltid noen som trenger XX antall forsøk på Y boss for å forstå hva de må gjøre, så kan bli litt tid der, når raid lederen må sitte å putte det inn med teskje :yes:

Lenke til kommentar
Hvis det er som dere sier, "at dere må få tiden til å gå under raids", har dere ikke noe i ett raid å gjøre, i min mening.

Selv når dere buffer/wiper/drikker/spiser buff mat er det alltid ting å finpusse på, f.eks hvordan gjøre det bedre neste gang, hvordan yte optimalt etc etc.

Prøver å lage en diskusjon her :)

vell farmraids er ikke det som trengs mest fokus da , klarer fint og gjøre healerjobben og se film på trivielle ting ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...