Entity extraction Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 musikk eller vlc på en av de andre skjermene. (på farm runs) Er det progress runs så er min fokus på "the job at hand" Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg tanker. Får ikke slacka så mye da :-) Evt så baksnakker man folk i whispers. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Baksnakking på whisper er en klassiker, ellers pleier jeg alltid å ha på musikk, pakke litt snus og skjenke opp et glass med noe å drikke mens folk buffer opp og du spiser buff-food er også fint, på trash og bosser skal man gjerne gjøre noe, så er mest under buffing og tacs at jeg må få tida til å gå, så er ikke så mye mer enn det der jeg trenger å gjøre for å få den til å gå Edit: Når jeg tenker på det, harru baksnakka meg Zypher? Er jo som regel vi som whiner over en eller annen, blant annet en retpala som dør hver eneste gang Endret 2. juni 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja si det, går ikke raids der det slackes. Dvs. aldri pugs, kun guild runs. Da har jeg ikke tid til å alt tabbe til windows engang.. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Edit: Når jeg tenker på det, harru baksnakka meg Zypher? Ja. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Prepostrous! vampyre-tendensene mine? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det mister jo hele poenget om jeg forteller deg det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 neida, er jo ikke akkurat slik at vi holder det skjult for Haboepils Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg tanker. Får ikke slacka så mye da :-) Evt så baksnakker man folk i whispers. Så det er DET all den typinga di på vent er, aha. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hva er det som gjør at dere kan gjøre så mye andre ting under et raid? er det så mye dødtid? Står dere der bare? Ble masse spørsmål nå men, har aldri vært med på et slikt raid ennå. hehe Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja si det, går ikke raids der det slackes.Dvs. aldri pugs, kun guild runs. Da har jeg ikke tid til å alt tabbe til windows engang.. Alltid tid til slikt, jeg alt-tabber mellom mindseer casts i raids, har tid til mye om man har 3sek hvert 4. sek. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Under buffing og "down-times", så går jeg på terassen og tar meg en røyk, eller gjør litt husarbeid, så blir fruen glad også =) Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har alltid national geograpich, history channel eller discovery på når eg raider Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 på farm raids så ser jeg film på skjerm to og dra healtbot framen over til høre på mainskermen så jeg ser de , og har follow på en random dps , funker på det meste , i progres så er det jo full fokus . så har man jo ts og skype da , tiden går fort unna sånn Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så mange kjedelig timer jeg skylder til VLC - "Always On Top" Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 alt + tab -> Firefox -> /b/ Raids kan bli litt kjedelig, og når man står opp kl 0600 kan man bli litt trøtt 2300, /b/ pleier å ha såpass morsomme poster at jeg ikke sovner når vi wiper på mimrion en hel kveld. ^^ Lenke til kommentar
Irons Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Som tank pleier jeg ikke å ha for mye "død" tid rundt om, chainpuller litt extra om ting går treigt Ellers så spiller jeg altid sammen med samboern så om begge vi kjeder oss klarer vi altids å underholde oss litt mens vi venter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Alltid en film eller serie oppe når jeg spiller. Kjører WoW i window, så har jeg VLC oppe og SomethingAwful i bakgrunnen som jeg bare alt-tabber til. Er ez å være dps Lenke til kommentar
Johari Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Er somregel opptatt med å lede raids. Blir lite tid til slack, men ellers så har vi det bra mye gøy på teamspeak under raids. Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis det er som dere sier, "at dere må få tiden til å gå under raids", har dere ikke noe i ett raid å gjøre, i min mening. Selv når dere buffer/wiper/drikker/spiser buff mat er det alltid ting å finpusse på, f.eks hvordan gjøre det bedre neste gang, hvordan yte optimalt etc etc. Prøver å lage en diskusjon her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå