Gå til innhold

Hvordan får dere tiden til å gå under raids

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Baksnakking på whisper er en klassiker, ellers pleier jeg alltid å ha på musikk, pakke litt snus og skjenke opp et glass med noe å drikke mens folk buffer opp og du spiser buff-food er også fint, på trash og bosser skal man gjerne gjøre noe, så er mest under buffing og tacs at jeg må få tida til å gå, så er ikke så mye mer enn det der jeg trenger å gjøre for å få den til å gå :)

Edit: Når jeg tenker på det, harru baksnakka meg Zypher?

Er jo som regel vi som whiner over en eller annen, blant annet en retpala som dør hver eneste gang :(

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Ja si det, går ikke raids der det slackes.

Dvs. aldri pugs, kun guild runs. Da har jeg ikke tid til å alt tabbe til windows engang.. :p

Alltid tid til slikt, jeg alt-tabber mellom mindseer casts i raids, har tid til mye om man har 3sek hvert 4. sek.

Lenke til kommentar

på farm raids så ser jeg film på skjerm to og dra healtbot framen over til høre på mainskermen så jeg ser de , og har follow på en random dps , funker på det meste , i progres så er det jo full fokus .

så har man jo ts og skype da , tiden går fort unna sånn

Lenke til kommentar

Som tank pleier jeg ikke å ha for mye "død" tid rundt om, chainpuller litt extra om ting går treigt :p

Ellers så spiller jeg altid sammen med samboern så om begge vi kjeder oss klarer vi altids å underholde oss litt mens vi venter.

Lenke til kommentar

Hvis det er som dere sier, "at dere må få tiden til å gå under raids", har dere ikke noe i ett raid å gjøre, i min mening.

Selv når dere buffer/wiper/drikker/spiser buff mat er det alltid ting å finpusse på, f.eks hvordan gjøre det bedre neste gang, hvordan yte optimalt etc etc.

Prøver å lage en diskusjon her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...