fotball Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei Jeg har en Nokia 5300 som er litt over 2 år gammel. Den gikk tom for strøm i går kveld og slo seg dermed av før jeg rakk å putte den i laderen. Når jeg så slo den på igjen får den ikke konstakt med simkortet eller minnekortet. Den hadde kontakt med simkortet en bitteliten stund før det datt ut igjen, og etter det har den nektet helt. Jeg har restartet den utallige ganger i håp om at den får kontakt denne gang, men har ikke lyktes så langt. Er det en mulighet til å få fikset dette, eller er ny mobil eneste mulighet? takk på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Prøvde du å ta ut batteriet? Lenke til kommentar
fotball Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Ja, batteriet har også vært ute utallige ganger. Ingen ting funker. I løpet av i dag gikk batteriet ut, så den er nettopp nyladet, men fortsatt ingen respons fra sim eller minnekort. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Prøve en oppdatering av telefonen kanskje? Lenke til kommentar
fotball Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Det hadde kansje funket, får prøve det når jeg kommer hjem på ferie. Bruker mac, så har ikke det programmet på maskinen ettersom det bare fungerte på PC. og CDen er hjemme så jeg får ikke instalert det på skolen :/ men takk, det skal prøves! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå