Tilfeldignavn4682 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) PC`N JEG GRUBLER PÅ.. Denne pc`n lurer jeg på om jeg skal kjøpe: Kr,-5800 Hovedkort: Gigabyte GA-MA78GM-S2H, AMD 780G+SB700 RAM: Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5 3 Hardisker: 80 GB, 750 GB og 250 GB - Maxtor,Samsung og WD Grafikkort: Gainward GeForce GTX 280 1GB GDDR3 DVD Brenner: Sony DVD-brenner AWG170AB2 IDE OEM Prossesor: AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2 2MB, BOXED m/vifte BURDE JEG KJØPE DENNE PC`N? Endret 1. juni 2009 av Haraldson Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hei og velkommen til forumet. Kjøp og salg er ifølge retningslinjene ikke tillatt på forumet. Retningslinjene skal du ha lest gjennom og godkjent ved registrering på forumet. Til kjøp og salg har vi bruktmarkedet. I tillegg til dette er emnetittelen din for dårlig. «Hjelp med kjøp av pc!» beskriver hverken hva slags type PC du ser etter eller hvor stort budsjett du har. Sett deg inn i retningslinjene for den aktuelle kategorien før posting. Denne gangen har jeg endret emnetittel for deg, men legg gjerne til bruksområde i emnetittelen. Endret 1. juni 2009 av Haraldson Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Denne pcen kan du kjøpe ny (uten kabinett) for under 6000kr Jeg sammenlignet prisen på de forskjellig produktene med prisene på Komplett. Eneste grunnen til at denne pcen er værdt noe er skjermkortet som kostet skjorta og litt til når det kom, nå er det ikke engang til salgs på Komplett. Samme med CPU'en den er heller ikke å finne på komplett, men jeg antar den er værdt rundt 750kr da 5000+ kostet 650kr. Om du får med et bra kabinett og en solid power supply begynner det å nærme seg ok pris. Jeg ville fortsatt ikke gitt noe særlig over 5000kr. Endret 1. juni 2009 av Hans Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå