faaeri Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 ATP har GPS-enheter som kan geotagge bildene direkte, uten at du trenger en PC. Nå har det kommet ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
thofle Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dette gjør den vel uaktuell for mange Q: Does the Photo Finder support RAW formats?A: Unfortunately, the Photo Finder currently only works with JPEG type photo files. ATP is currently researching the addition of RAW type format support. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 den hadde nok vært på innkjøpslista hadde den støttet raw. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Litt for lite funksjonalitet. Endret 1. juni 2009 av GCardinal Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Aua... ingen raw støtte! Får man ut GPX filer fra den da? er dei eg bruker på flickr for å geotagge, til no har garmin colorado 300 gjort jobben... Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg ser at Sony sin nyeste fotoGPSlogger, GPS-CS3KA, i utgnagspunktet støtter RAW. Noen som vet om det kun gjelder RAW fra Sonys modeller eller om det også gjelder Nikon og de andre produsentenes RAW? Tanken på å kunne geotagge feriebilder er fristende, men hvis det kun er jpg-ene det funker for blir det litt mer mikk-makk. Kunne forøvrig vært interessant med en test av GPS-CS3KA, kontra ATP sin versjon. Hvis Sony sin variant ikke støtter Nikon RAW kan jeg like gjerne kjøpe ATP sin hvis den er like god for en billigere penge... Lenke til kommentar
groogerlend Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Denne virket genial for mitt bruk. Lurer på hva prisen ender på.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Leste FAQ på nettsidene, den kan visstnok heller ikke bruke minnekort på mer enn 2GB om de er formatert i kameraet. Bekrefter strengt tatt bare at dette ikke er teknologi som er moden ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg