zenzen0 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hei. Jeg ønsker tilbakemelding på dette oppsettet. Jeg lurer på om jeg trenger flere deler, kan få samme ytelse billigere, eller om jeg generelt har gjort noen dårlige valg. PC-en skal brukes til spilling. Budsjettet ligger på rundt 15 000kr, da inkludert skjerm, tastatur og mus. Takker for svar. Endret 1. juni 2009 av zenzen0 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei! Ville vurdert å heller kjøpe 1 stk HD 4890, men for all del. Ellers ser det bra ut da, kan ikke klage på noe egentlig. Prisen er vel ikke så dum heller, selv om komplett er dyrere enn f.eks. Amentio, så får du jo alle varene i én pakke, ikke ørten. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Du bør etter min mening tenke på å bytte skjermkort til noe med 1 gb ram. 512mb kan i verste fall bli litt lite. Alt etter hva du akter å bruke maskinen til. Personlig ville jeg gått for et 4870x2, som er tilregnet like rimelig, eller spyttet i nok til 4890 i CF. Hvis du skal klokke CPU så vil også som kjent stock-kjøler bli utilstrekkelig etterhvert. Lenke til kommentar
zenzen0 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 ville HIS Radeon HD 4870 vært et bedre skjermkort? Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg hadde gått for HD4890 hvis jeg var deg. Det er vanligvis skjermkortet som er flaskehalsen når du spiller Lenke til kommentar
Nator Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) To 4890 ville vært nice, hvis du kan ta deg råd til det. Eller så kan du kjøpe ett, se hvordan det går, evt. kjøpe ett til senere. MEN vurder ett enda kraftigere PSU da. Disse kortene trekker mye strøm, så du trenger ca 1000watt for to stk. Endret 1. juni 2009 av Nator Lenke til kommentar
zenzen0 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg tenker på å bytte ut skjermkortet med to av dette: XFX Radeon HD 4890 1GB "xXx" GDDR5. Lurer på om strømforsyningen klarer å dra kortet, og om det er et bra kort? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Liten vist å kjøpe XXX versjonen. Lenke til kommentar
zenzen0 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Liten vist å kjøpe XXX versjonen. Hvilken versjon burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå