hanaud Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg har et digitalt Panasonic NVGS10 kamera som jeg gjerne vil overføre video i fra og inn på Ulead Video Studio(eller et annet red.program). MEN operativsystemet finner ikke kamera. Jeg har nå prøvd utallige kombinasjoner og innstallert både det ene og det andre, men operativsystemet finner fremdeles ikke kamera. Fikk et tips om å prøve i XP. Det har jeg nå prøvd, uten hell. Har også prøvd 2000. Nå er jeg temmelig lei og vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Hva skal jeg gjøre? Hva kan være galt? Har noen av dere et forløsende tips? Jeg sier bare HJELP! Mvh, Audun Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Er det en innstilling på kameraet, som slår av/på DV-utgangen? Lenke til kommentar
tomy Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hvordan har du koblet kameraet til pc`n ? Hvilke kabler bruker du ? mvh tomy Lenke til kommentar
tomy Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Fikk du PM ? Har du fått det til ??? Sjekk denne: Denne oppdateringen handler om problemet "Panasonic DV Camera May Not Enumerate http://microsoft.com/downloads/details.asp...7B-B3F378118854 driver her: http://download.microsoft.com/download/8/9...SP2_x86_NOR.exe tomy Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Har også hatt to stk dårlige firewire-kabler tidligere, det kan også være løsningen. Når det kommer til operativsystem, ville jeg virkelig brukt XP. Det er en grei tradeoff mellom brukervennlighet og funksjonalitet. (jeg prøvde 4 stk forskjellige Win98SE-maskiner før jeg klarte å få firewire til å funke på en XP-maskin) Lenke til kommentar
norway Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har samme problem med min SoNy TRV25. Jeg kan fange opp bildene , men når jeg vil legge det jeg har tatt opp over på PC`en , så restarter den så fort jeg har satt firewire i USB.... Har noen peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå