Joseph_G Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hei. skal altså til trondheim med dama en gang før juli, hvor vi skal først på shopping, så sove over, og på rosenborgkamp dagen etter. det jeg da lurer på er: Billig hotell i byen Noe som er verdt og få med seg? Butikker som det er verdt og stikke innom Hva som er kjekt og vite om trondheim God bar\nattklubb Kan egentlig tro en slik post for alle aktuelle byer\steder å dra til kan være interessante og lese om for de fleste, greit og sette seg inn i det før man drar dit syns jeg:) takker på forhånd. håper dere også kan begrunne og utdype litt om det, ikke bare si navnet på en butikk, uten å si hvorfor den bør besøkes:) Endret 1. juni 2009 av bublegirl Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg synes da at Nidarosdomen og Munkholmen er ganske interessante severdigheter i Trondheim. Verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei.skal altså til trondheim med dama en gang før juli, hvor vi skal først på shopping, så sove over, og på rosenborgkamp dagen etter. det jeg da lurer på er: Billig hotell i byen Noe som er verdt og få med seg? Butikker som det er verdt og stikke innom Hva som er kjekt og vite om trondheim God bar\nattklubb Kan egentlig tro en slik post for alle aktuelle byer\steder å dra til kan være interessante og lese om for de fleste, greit og sette seg inn i det før man drar dit syns jeg:) takker på forhånd. håper dere også kan begrunne og utdype litt om det, ikke bare si navnet på en butikk, uten å si hvorfor den bør besøkes:) Elgeseter Hotell tror jeg er ganske billig, og ganske sentralt. Av barer og nattklubber er det vel Three Lions (Fotballpub) og Brukbar (Hipstersted) som skiller seg ut fra alle andre utesteder du finner over alt ellers i landet. Svartlamoen er også noe å få med seg. Merkelige butikker og hyggelig kafé samt Norges (Europas?) høyeste trebygning. Ellers er Bakklandet en hyggelig del av byen, med lav trehusbebyggelse og trivelig atmosfære. Verdt å vite: Skjenkestopp klokka 02.00 Strippebule nede ved Ravnkloa Landskjent burger på Sesam, i Samfundet-bygningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå