Inca Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Spørsmål. Hva er gjennomsnittslønn, hvor mye har jeg krav på og hva er "normal" lønn for en faglærer med bachelor i historie? Kan undervise i historie- og religionsfag på fagnivå, altså 5.-10.klasse + vgs. Jeg har enda ikke tatt PPU, og vurderer å søke vikarjobb til høsten. Hvor mye har jeg krav på? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er ikke dette standardisert som lønnstrinn? Lenke til kommentar
Inca Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Er ikke dette standardisert som lønnstrinn? Jeg har ingen anelse. Derfor jeg spør Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Spørsmål. Hva er gjennomsnittslønn, hvor mye har jeg krav på og hva er "normal" lønn for en faglærer med bachelor i historie? Kan undervise i historie- og religionsfag på fagnivå, altså 5.-10.klasse + vgs. Jeg har enda ikke tatt PPU, og vurderer å søke vikarjobb til høsten. Hvor mye har jeg krav på? Du er altså ufalært. Da får du minimum en lønn på 232 700 kroner http://www.utdanningsforbundet.no/UdfTempl...e____63666.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå