tomsi42 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Junifest dag 5Dagens utfordring: I dag står det Funk på menyen, aiight! Funk er digg - men jeg savner bildet ... Tom Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ja, hvor er bildet blitt av..? Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Ja, hvor er bildet blitt av..? Ja, si det... det vart nok kokt inn i kålen... Men da var det på att igjen. RC windows 7, samt spotify er innstallert, og regnvêret ser ut til å endelig ha letta. Eg får berre unnskulde fråverett mitt dei siste dagane, men har berre ikkje hatt noko motivasjon til å ta bilete, enkelt og greitt har dog ikkje fått installert Photoshop enda, så paint.net får gjøre susen, inntil vidare... Junifest dag 13 14 - klarer søren ikkje å vite kva slags dag det er engong jo Dagens utfordring: Pop Spotifylink - Walkin' Shoes Mel Tormé lyrics er nok noe unødvendig på denne sangen, den går omtrentlig slik som dette: du-daddu-upp-da-du-du-dupp... Endret 14. juni 2009 av turnipkongen Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) junifest dag 13 - sigh, reinstalleringen medførte visst et hopp i kalenderen gitt, dette er dag 14 : bidrag. Endret 14. juni 2009 av turnipkongen Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Meget elegant. Fin etterbehandling. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Meget elegant. Fin etterbehandling. tusen takk for hyggelig tilbakemelding etterbehanlingen ble gjort med mange ''what!'' og ''huh'', det er tungt å gå fra PS cs4 til paint.net gitt, men til slutt satt den omtrentlig der eg ville. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hardt og rått - likte etterbehandlingen, ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå