turnipkongen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Bruker: Turnipkongen Utfordring: Spotify radio- forklaring lenger nede. Deltakernivå: Kandidat 13.06 vart eg degradert til pingle, eg skal likevel prøve å halde meg på eit kandidatnivå i resten av utfordringa. Utstyr: eos 40d med 50mm (takk Garanti eventuelt noko anne eg måtte ha for hånden Utfordringen min går ut på at jeg skal benytte ''Radio-funksjonen'' til spotify for å plukke ut en tilfeldig sang som eg skal, etter beste evne, gjengi eller på ein eller annan måte relatere biletet til. Tilfeldigiseringa (fantastisk ord, ikkje sant?) vil foregå ved hjelp av at eg går ut ifra ein gitt tidsperiode, 60- til 80-tallet, og ved ei rotering av sjangrane, (dag 1=alternative, dag 2= Blues osv, heilt fram til techno, etter den byrjar eg på nytt.) Eg har gitt meg lov til å velge mellom dei tre første songane som då vil vise seg på skjermen. Endret 14. juni 2009 av turnipkongen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Spennendes! Her kan det jo faktisk bli alt fra I love rock 'n roll til Jesus made me cry (?!). Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Spennendes! Her kan det jo faktisk bli alt fra I love rock 'n roll til Jesus made me cry (?!). jupp, har nok tatt meg litt vatn over hovudet. Lenke til kommentar
mjhz Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 *mine inlegg* Lykke til, du kommer til å hate spotify. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Absolutt spennende! Kommer du til å røpe tittelen eller får vi gjette(blir kanskje litt vanskelig å gjette, mye musikk...)? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Som ihuga Spotify-bruker synes jeg dette var et kreativt tema, sikkert ikke alltid så enkelt. Er det bare tittel eller også tekst du vil la deg inspirere av? Foreslår at du evt legger til link til teksten også. Ser i så fall spesielt frem til visualiseringen av sjangrer med lite tekst og intetsigende titler, som klassisk og techno. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Junifest dag 1 Dagens utfordring: Lyrics Dagens bidrag: Eit noko halvhjarta forsøk, men sidan mesteparten av dagen gjekk vekk til pakking og reising (ah, det glade hybelliv ) så vart det da en gang slik. Endret 2. juni 2009 av turnipkongen Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Junifest dag 2 Dagens utfordring: (var heldig med denne, det regner litt ute i vertfall) Lyrics spotifyURI:spotify:track:38M64DZhoXKmKmm32mcqdI Dagens bidrag: Endret 2. juni 2009 av turnipkongen Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Må bare få si at jeg er en stor fan av denne utfordringen, men jeg synes du skal la oss vite hvilken av låtene du har latt deg inspirere av Edit: ikke at det var så vanskelig å forstå for 1. juni da! Endret 2. juni 2009 av Kellendil Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Må bare få si at jeg er en stor fan av denne utfordringen, men jeg synes du skal la oss vite hvilken av låtene du har latt deg inspirere av Det er i alle tilfeller den som er i midten. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da er det jeg som misforstod, beklager Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Ingen ting å beklage Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) edit: feiltrykk mellom ''rediger'' og ''svar''... sukk Endret 2. juni 2009 av turnipkongen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Du lager vel en playliste med alle låtene til slutt da ? Jeg liker hvordan du løste dagens utfordring. Har prøvd lignende selv uten å få det til. Fin symmetri med vindusramma. Tom Endret 2. juni 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Spennende utfordring, og bra løst så langt. Tipper du kan få deg noen vanskelige dager i løpet av måneden. Skal bli artig å følge med Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 takker for tilbakemeldinger, @Tomsi - ingen dårlig idè, en playlist skal det nok bli. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Junifest dag 3 Dagens utfordring: Spotify - Jimmy Webb - Simile Dagens bidrag: -Hmm, veit ikkje heilt angåande dagens bidrag, føler at eg gjekk litt for langt unna oppgåva :/ Endret 3. juni 2009 av turnipkongen Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Junifest dag 4 Dagens utfordring: Funky Disco Thursday! Isaac Hayes - Chocolate Chip Dagens bidrag: Funky Disco Thursday-cookie Endret 4. juni 2009 av turnipkongen Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Ang. dag 3 Main Entry: sim·i·le Pronunciation: \ˈsi-mə-(ˌ)lç\ Function: noun Etymology: Middle English, from Latin, comparison, from neuter of similis Date: 14th century : a figure of speech comparing two unlike things that is often introduced by like or as (as in cheeks like roses) Nope, jeg synes du løste oppgaven utmerket. Ble egentlig bittelitt skremt da jeg så hva du hadde fått tildelt. Bakgrunnen ble kanskje litt mørk for meg. Endret 4. juni 2009 av SjitHue Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Junifest dag 5 Dagens utfordring: I dag står det Funk på menyen, aiight! Keep on Trippin` - Curtis Mayfield hehe, ser ut som om Hayes ville vere med i dag også gitt Endret 4. juni 2009 av turnipkongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå