alex100 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 noen som vet noe nytt om athlon 64? lanseringsdato? hvilken/hva slags socket? klokkefrekvens? tester? annet? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 lanseringsdato? en gang til høsten klokkefrekvens? alt for lav tester? tror jeg så en et eller annet sted eller var det Opteron? skal se om jeg ikke finner den igjen Edit: her er en test (hvis den da ikke er en fake test da...) hvilken/hva slags socket? Socket 754 Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 det ser alt for mye ut som om clawhammer blir en storskuff Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 st[an"]det ser alt for mye ut som om clawhammer blir en storskuffnja... ikke hvis dem legger på noen mhz til på den cpuen som angivlig er testet :wink: Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 men jeg synes det generellt har vært en tendens med AMD at de øker allt uten klokkefrekvens. XP-ratingen øker FSB-en øker Cachen øker Klokkefrekvens er noenlunde stillegående Selvsagt vet jeg jo at klokkefrekvens ikke er allt. Men det er en del, personlig synes jeg klokkefrekvensen betyr mer enn amd vil innrømme. Men men, vi får jo vente å se. Kanskje det er bedre å være negativt innstilt og heller bli positivt overrasket 8) Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Tror det er bedre å nøytral til vi ser noen tester. Dessuten, antallet Mhz er ganske enkelt å gjøre noe med, spesielt om kjerna yter godt per Mhz. For å si det med et eksempel ... Opteron vil få en helsikkes mye mer glede av en neve Mhz enn den P4 får. Dessuten; hvem hadde trodd at K7 5-600Mhz når den kom en dag skulle nå nesten 2500Mhz ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå