JonGR Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Heisann!! Sliter med å velge meg ny sony ericsson, er liksom ingen ting jeg vil ha utenom K850i, denne er da litt gammel, mn har faktisk pratet med en butikk som har den. Mn anyway, skal ha meg en som har godt kamra, noen forslag?? erfaringer, har w595 nå. Skal ha minimum 5 megapixel. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 http://www.amobil.no/finn/mobil Lenke til kommentar
JonGR Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 http://www.amobil.no/finn/mobil Har vært dær, testet det, mn får bare min gamle k810i så ikke mye til hjelp:P Lenke til kommentar
JonGR Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Hva med SE C901? Har tenkt på den, mn vet liksom ikke helt, klarer ikke å bestemme meg. Noen erfaringer?? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei JonGR! Vel,det er vel litt vanskelig/lett å anbefale ein Sony Ericsson mobil til deg om det einaste vi veit er at den skal ha eit godt kamera Og kvifor er det egentlig kun K850i du vil ha? Trenger du å skifte?Altså er din K810i øydelagd?Likte du den eller er det noko du savner med den uten om betre kamera? Slike spørsmål er det greit å vite litt om før brukere her anbefaler ein mobiltelefon til deg. Lenke til kommentar
JonGR Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Hei JonGR! Vel,det er vel litt vanskelig/lett å anbefale ein Sony Ericsson mobil til deg om det einaste vi veit er at den skal ha eit godt kamera Og kvifor er det egentlig kun K850i du vil ha? Trenger du å skifte?Altså er din K810i øydelagd?Likte du den eller er det noko du savner med den uten om betre kamera? Slike spørsmål er det greit å vite litt om før brukere her anbefaler ein mobiltelefon til deg. Enig i at jeg sa litt lite, vel, k810i-en funker som bare det egentlig, mn har vannskade, mn ikke no problem, dessuten så har jeg jo hatt nå den w595, mn abbonemange skifter jeg ut hvert år og vil ha meg nå kamramobil. Grunnen til K850i var fordi tastene var så små å fra verandre. OG navigeringstasten var så kul. Mn viktige ting for meg, taster, design, kamra, og musikk og godt minne, treng ikkje være sony, kan vere noe annet og. Lenke til kommentar
walt1brg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) om du ser på Nokia N82 så er tastene langt fra hverandre der. dessuten har denne telefonen 5 Megapixels kamera med ekte xenon blitz!! telefonen vant flere tester i 2008 og ble kåret til beste kameratelefon om jeg ikke tar helt feil. dessuten støtter den minnekort på opp mot 8GB, ser bra ut(litt stor), og navigeringstastene funker ypperlig anbefales på det varmeste, hadde denne selv for en tid tilbake, men skjermen ble desverre ødelagt pga. noen tråkket på den. ja og musikkspilleren på denne telefonen funker også ypperlig. ellers kan en jo nevne SE C902, C905, W995, W715 som alle er gode telefoner.. Endret 2. juni 2009 av walt1brg Lenke til kommentar
JonGR Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 om du ser på Nokia N82 så er tastene langt fra hverandre der. dessuten har denne telefonen 5 Megapixels kamera med ekte xenon blitz!! telefonen vant flere tester i 2008 og ble kåret til beste kameratelefon om jeg ikke tar helt feil. dessuten støtter den minnekort på opp mot 8GB, ser bra ut(litt stor), og navigeringstastene funker ypperlig anbefales på det varmeste, hadde denne selv for en tid tilbake, men skjermen ble desverre ødelagt pga. noen tråkket på den. ja og musikkspilleren på denne telefonen funker også ypperlig. ellers kan en jo nevne SE C902, C905, W995, W715 som alle er gode telefoner.. Har tenkt på denne nokiaen, men ejg finner den ikke i butikkene lenger Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Litt usikker, men mener at det kan være N79 som er etterkommeren til N82. Den har stort sett de samme spesifikasjonene med noe oppgradering. Tastene er byttet ut og ser ikke helt bra ut mtp funskjonalitet, men utseendet er bedre. Har hatt min N82 i 18mnd nå og er kjempefornøyd. Den mangler egentlig ingen ting og står godt til et terningkast 6. Når jeg nå skal bytte så blir det nok N79. Lenke til kommentar
JonGR Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Litt usikker, men mener at det kan være N79 som er etterkommeren til N82. Den har stort sett de samme spesifikasjonene med noe oppgradering. Tastene er byttet ut og ser ikke helt bra ut mtp funskjonalitet, men utseendet er bedre.Har hatt min N82 i 18mnd nå og er kjempefornøyd. Den mangler egentlig ingen ting og står godt til et terningkast 6. Når jeg nå skal bytte så blir det nok N79. Hmm, n79, vel, kunne vært aktuell, men den har ikke xenon blitz, det syns jeg er litt dumt. Noen som har flere forslag, er open for meninger fortsatt Lenke til kommentar
JonGR Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Noen som har erfaringer med Nokia N95 eller c902 da?? Endret 4. juni 2009 av JonGR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå