Gå til innhold

Junifest 2009 - Wiciwato - 37mm

Anbefalte innlegg

Bruker: Wiciwato

Utfordring: 37mm. Stiller objektivet mitt på 37mm og bruker det hele veien.

Deltakernivå: Kandidat

Utstyr: Meg selv, Nikon D40, Nikkor 18-55, Sigma 10-20 F5.6, Sigma 105 F2.8

Tilleggsutfordring: Detaljer. Tar en blandings av 37mm og detaljer siden jeg ikke greide å bestemme meg om hvilket tema jeg skulle ha. Ja takk - begge deler!

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
exif sier 38mm

Hehe, din pirker! Neida, men sånn er det visstnok. Fant ut at det var litt vanskelig å få den i 37mm, så det måtte bli 38mm. Så du får ta det med en klype salt. Kan jo ikke endre fra 37mm til 38mm heller, da jeg valgte 37 utifra 1337. :p

Lenke til kommentar
exif sier 38mm

Hehe, din pirker! Neida, men sånn er det visstnok. Fant ut at det var litt vanskelig å få den i 37mm, så det måtte bli 38mm. Så du får ta det med en klype salt. Kan jo ikke endre fra 37mm til 38mm heller, da jeg valgte 37 utifra 1337. :p

I og med du har zoom, så vil jeg si at +/-2mm må godtas før vi begynner å pirke. Snitt blir sikkert nærme 37.

Over til bildet. Artig tolkning. Skulle kanskje hatt et sneip mellom fingrene :hmm: men det hadde vel blitt for cheesy.

Tom

Lenke til kommentar

Tja, jeg røyker jo da ikke og jeg fant jo tross alt denne kartongen liggende der i gresset, skrikende. "WICTOR! Ta bilde av meg og legg det inn på Junifesten!"

2. Juni

""

EXIF:

1/30

F5

ISO 200

+-37mm

post-136745-1243977478_thumb.jpg

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Pent, men jeg skulle gjerne sett mindre av det mørke og mer av plankelinjene.

[EDIT] Tenkte ikke på utfordringen din med 37mm :p

Tipper det var noe forstyrrende videre i plankeveien siden du tok det fra den vinkelen? :)

Endret av Mollenpriz
Lenke til kommentar

Ja, blant annet en grill. Men jeg følte bare at jeg måtte ha med de mørke plankene sånn at det gav en vinkel på en måte. Hadde jeg bare tatt med plankeveien så hadde jeg vel fått med meg masse forskjellig i bakgrunnen.

Noen som har noen ønsker eller lignende på hva jeg skal ta bilde av idag? Er ikke helt sikker, kommer vel etterhvert. Har eksamen imorra, så når jeg kommer hjem får jeg lagt inn bilder. Akkurat nå er det jobbing!

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har crazy mange bilder å ta igjen, men... Har ingen unnskyldning på lager. Heh. Jeg kan godt legge ut et par bilder jeg har tatt med Pentax Me Super, men da blir de på 50mm. Så da forsvinner den ene utfordringen, men jeg har jo detaljer som ekstrautfordring. Legger ut et bilde jeg.

80 years of Morgan - 3. juni/13. juni

post-136745-1244928991_thumb.jpg

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
da blir de på 50mm.

Alt er tilgitt når det er bilde av en Morgan – pent! (Både bildet og bilen, altså.) Få biler som har en idé så konsekvent gjennomført som Morgan, og lite som er like morsomt å kjøre. Ikke trenger de å være så dyre heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...