Tunky Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Oi søren. Ble ikke noe bilde i går. Får se om jeg får til noe idag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Da ble det et bilde idag også, gitt. Det hadde jeg egentlig ikke trodd. Jeg fant nå noe å ta bilde likevel, da. Rust hører definitivt ikke hjemme på en sykkel, selv om det er vanlig på de fleste. Det er en ting som ikke burde være på en sykkel. "The thing that should not be" er rust på sykkelen. "The thing that should not be" Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Mye bra bilder her. Likte It's electric (uten tekst i bildet). Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Utruleg kva ein (du) kan få til ein mobiltelefon! Veldig fine bilder, i alle fall! Likte spesielt godt "It's Electric" og "Welcome Home" Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg liker det siste bildet. Bra detaljer du har fått med deg til å være et mobilkamera. Var du forresten på konserten i går? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg liker det siste bildet. Bra detaljer du har fått med deg til å være et mobilkamera. Enig, beviser at det ikke er utstyret det kommer an på. Skal følge med det jeg kan fremover. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg skulle gjerne vært på konsert, men neida. Har blitt dårlig med bilder nå de siste dagene. Avslutningstur med skolen og sånt. Skal prøve å få posta noe i morra. Takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Flotte bilder, Knewt - og en utstyrsfilosofi jeg har sansen for! Siste bilde likte jeg best, hadde faktisk aldri trodd at man kunne skvise bokeh av betydning ut av en knøttliten mobilsensor Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 "Bokeh" betyr at bakrunnen eller uskarp, eller? Takk for kritikk. Kult at folk liker bildene mine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Bokeh ^^Kort forklaring av bokeh. For en lengere forklaring så kan du se den engelske artikkelen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Nå har jeg vært av gårde på en hytte siden søndag, og skal på jobb de nærmeste dagene. Får se hva jeg får til av bilder. :/ Godt jeg bare er "pingle".. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Oi huff. Dette ble dårlig. Tviler på det kommer noe mer i løpet av måneden også. Kanskje i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå