Gå til innhold

Junifest 2009 - Knewts mobilkamera!+Metallica. "The thing that should not be"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine detaljer til å være mobilkamera. Logoen kunne kanskje vært pittelitt mer diskret, da - eller enda bedre - lagt på med perspektiv, så det så ut som om den var spent opp mellom ledningene over og under! :D

..Og hvorfor begynner jeg plutselig å tenke på det glimrende coveret til Automatic For The People? :D

Lenke til kommentar

Hyggelig med alle disse tilbakemeldingene. Skal se om jeg får laget en ny versjon av "It's electric." Det ble ikke noe bilde fra idag, dessverre.

Moro å høre, Dewil. Jeg har egentlig ingen forutsetninger for å få det til, da jeg ikke har tatt mye bilder før. Kanskje jeg skal begynne med det? :wee:

Lenke til kommentar

Jappsipapsi! Da kommer dagens bilde! Det heter "Wherever I may roam". Jeg er bymenneske og trives best i byen. Jeg var på sykkeltur og sykla på en sti. Tok noen bilder på veien. Dessverre klikka telefonen min. Den låste seg mange av gangene jeg tok et bilde. Jeg tror at noen av de bildene jeg tok da den låste seg var bedre enn det jeg legger ut. Ikke godt å si.

Litt uskarpt og utbrent noen steder. Men det er sånn det blir med mobilkamera i skyggen ut mot lysere steder. :)

"Wherever I may roam"

post-102350-1244560667_thumb.jpg

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...