Tunky Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Hehe. Hadde litt lite inspirasjon idag, egentlig. Kjedelig vær ute. Så hørte jeg på sangen (Unnamed feeling, altså) og kom på brødskiva. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Litt dårlig tid idag, så bildet er rett fra mobilen. Bare lagt på teksten og ramma. Tittelen er "It's electric." Det er jo egentlig en sang Metallica har covra, men samma det? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Takker. Jeg likte hvordan ledningene på en måte danna en stjerne. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg likte hvordan ledningene på en måte danna en stjerne. Jeg så det ikke før du sa det, men jeg er helt enig Flott bilde! Kanskje du kan legge tittelen litt mer diskret? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Sant det. Tror kanskje jeg tenkte litt CD-cover da jeg satt på tittelen. Den er litt vel stor. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kult Knewt! *Følge med på* Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fine detaljer til å være mobilkamera. Logoen kunne kanskje vært pittelitt mer diskret, da - eller enda bedre - lagt på med perspektiv, så det så ut som om den var spent opp mellom ledningene over og under! ..Og hvorfor begynner jeg plutselig å tenke på det glimrende coveret til Automatic For The People? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Moro detta knewt. Du får det til ja, absolutt. Utstyret er absolutt ikke alt... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Hyggelig med alle disse tilbakemeldingene. Skal se om jeg får laget en ny versjon av "It's electric." Det ble ikke noe bilde fra idag, dessverre. Moro å høre, Dewil. Jeg har egentlig ingen forutsetninger for å få det til, da jeg ikke har tatt mye bilder før. Kanskje jeg skal begynne med det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det synes jeg definitivt du burde. Det er utrolig gøy når man virkelig klarer å fange et motiv eller en stemning. Desverre er det like irriterende når man ikke klarer å fange det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis jeg klarer skaffe meg en sommerjobb så blir det kanskje et ordentlig kamera på meg. Her er to versjoner til av det siste bildet: Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det er egentlig ganske utrolig hvor bra bilder man kan få med et mobilkamera bare man bruker det riktig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Sant det, carmelita. Nå hjelper det litt å ha en litt dyrere, såkalt kameratelefon. Hadde ikke fått like bra bilder av en telefon med VGA-kamera. Nytt bilde kommer straks. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jappsipapsi! Da kommer dagens bilde! Det heter "Wherever I may roam". Jeg er bymenneske og trives best i byen. Jeg var på sykkeltur og sykla på en sti. Tok noen bilder på veien. Dessverre klikka telefonen min. Den låste seg mange av gangene jeg tok et bilde. Jeg tror at noen av de bildene jeg tok da den låste seg var bedre enn det jeg legger ut. Ikke godt å si. Litt uskarpt og utbrent noen steder. Men det er sånn det blir med mobilkamera i skyggen ut mot lysere steder. "Wherever I may roam" Endret 9. juni 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Har eksamen i morgen, derfor blir det ikke bilder idag (eller i går). Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Jo takk, du! Bare 4 timer til nå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Da håper jeg at eksamen er vel overstått og du kan gå bananas med mobilen din. Bildet med strømledningene er vel den beste foreløpig; men jeg likte den med brødskiva også. Tom Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Siden du er på grillings i Froland nå, Knut, så foreslår jeg at du drikker deg skikkelig dritings, tar et bilde som du legger inn her imorra og kaller "The memory remains". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå