Tunky Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Heisann. Melder meg på for første gang. Bruker: Knewt Utfordring: Ta bilder med mobilkamera. Teste ut forskjellige funksjoner på mobilkameraet. Deltakernivå: Legger meg nok på "pingle" men slenger kanskje inn et om dagen? Utstyr: LG KU990 Viewty Tilleggsutfordringer: Snuser på ideen om å gi alle bildene en tittel etter mitt favorittband, Metallica, men det tror jeg kan bli vanskelig. EDIT: Joda, alle bildene skal ha tittelen til en Metallica-sang. Det er selvfølgelig min oppgave å tolke bildene så de passer til en tittel. Endret 14. juni 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hva slags objektiv bruker du på LG'n din? Tipper det er noe gromt no. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Personlig så pleier jeg å påstå at det ikke er utstyret som gjør bildet, men fotografen. Blir spennende å se om du kan bevise dette for meg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det må da være mulig å få fine bilder ut av en mobil også ja. Gleder meg til å se bildene! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Haha. Jeg får finne frem den kreative siden i meg, Lars! Dessverre, Wictor, det er nok bare standard-objektiv. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Dagens bilde: "Battery" Sang.. Jeg var på sykkeltur idag, og da var det deilig å stoppe langs veien og fylle på litt energi. Kjeksa er altså batteri. Jepp, bildet er kraftig redigert, men det er tatt med mobilkameraet, som utfordringen min sier. F-stopp: f/2,8 Eksponeringstid: 1/100 sek. ISO-hastighet: ISO-53 Brennvidde: 5mm (sakset fra Høyreklikk på bildet - Egenskaper, jeg vet ikke hva dette betyr. ) Endret 1. juni 2009 av Knewt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Haha, fett, denne må jeg få med meg. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ble faktisk sykt bra! <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Slettes ikke ille, nei. Stå på videre! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Hehe, takk skal dere ha. Tenker jeg kommer med et bedre bilde i morra. Idag orka jeg ikke å gå ut igjen etter 40 km på sykkelen, så da ble det et av bildene fra sykkelturen. Jeg har hvertfall masse ideer om hva jeg kan ta bilder av utifra Metallica-titler. Så er det bare å gjennomføre det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Dagens bilde! Tok det på morgenen idag. Det heter "Fade to black". Det ble tatt i skumringen, men det var litt for lyst, så jeg gjorde det en del mørkere. Ellers er det ikke gjort noe med det, tror jeg. 2. juni: "Fade to black" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tror det ble litt for mørkt for min smak egentlig. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvis du hadde regigert det litt lysere akkurat der skogen møter himmelen så kan det funke ganske bra Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Dagens bilde kommer nå! Testa den såkalte macrofunksjonen på kamera. Bildet har noenlunde samme etterbehandling i Photoshop som det første bildet hadde. Føler det passer bedre til dette bildet, da. Det heter "Welcome home". Here it is: Endret 3. juni 2009 av Knewt Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Liker det, føles ut som om døren åpner seg.. Det gamle looket passe bra inn! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Takktakk. Ble ikke noe bilde igår, får se om jeg får til noe idag. Grått vær ute. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Ble et innebilde. Fra kjøkkenet faktisk. Hva føler man når man mister brødskiva på gulvet med pålegget ned? Sinne? Skuffelse? Tristhet? En blanding kanskje? Har den følelsen et navn? Here you go; 5. juni: "The Unnamed Feeling" PS: Hadde vel egentlig tenkt å legge på tittelen, men Photoshop krangla med meg idag. Text-funksjonen funker ikke. Når jeg skriver i tekstruta jeg drar opp skjer det ingenting (samme hvilken tekststørrelse og font). Tips? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg kan beskrive følelsen; Sjokk - skuffelse - sinne - og fortsatt sulten ' Bra bilde, utrolig hva du får til med den mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå