Øyjor'n Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Var i Berlin på klassetur forgje uke, da vi gikk forbi disse stein-blokkene til minne om de om lag 6millioner jødene som døde i 2. Verdenskrig. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg må si at jeg synes bilde er litt rotete Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har vært på samme sted(/tur) selv, og må si at jeg husker kunstverket som mye mer spennende enn hva det framstår her. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 jaadd sier det bra. Her er det vanskelig å se hva det er vi ser på. Tror det ville vært lurt å tatt noen skritt tilbake slik at man fikk sett mer. Kanskje da hadde det vært litt mer forklarende. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Ja... Er enig der, men da måtte jeg gått midt uti veien for å få med meg alt, pga. 35mm var montert i farten. Takker for kritikk! Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Syns du har noe her,kunne kanskje vært jobbet litt mer med,litt hardere redigering,bedre oppskarping.mer kontrast,litt beskjæring. kult motiv , de små foran og de store bak Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Irriterende farger og alt for mørkt. Kunne tjent på litt hardere kontraster. Skrudd ned lysmåleren to hakk, og pang. Gjerne tatt et skritt bak òg, samt at at det er litt uskarpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå