L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er ikke juks å lære nye ting. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Hm, du har et poeng der ja :!: Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) 10. Juni For ca en måned siden kom jeg opp i matteeksamen, skriftlig. I går var jeg så heldig at jeg kom opp i matte, muntlig også! Hva er sjangsen? Anyways, får ikke tid til å gå ut, så da blir det bare et bilde av matteboka selv om det ikke har noe med tema og gjøre. Men er vel bedre enn ingenting Edit; oi, var vist 10. Juni, ikke 10. April Endret 11. juni 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Sjansen er utrolig liten, men heldig for deg da. Du har jo allerede pugget stoffet. Glad jeg er ferdig med det. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 11. Juni Søster som har vært i boden å kledd seg selv. Sommerens mote: Pluto-caps, solbriller oppned og skjørt med støvler på feil fot :!: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 ..Og det valget så damen ut til å være særdeles fornøyd med.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Hehe, jepp! Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det siste der var et fantastisk hærlig bilde. Blir direkte godt humør av slikt Har en søster som var omtrent på samme måten for noen år tilbake Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Fint båtbilde - tau, gammel og ny kjetting i fin forening.. Helt enig. Maritimt så det holder. Sommerens mote: Pluto-caps, solbriller oppned og skjørt med støvler på feil fot :!: Om 10-15 år er hun et mote-ikon i lokalmiljøet Man må jo bli i godt humør av slikt. Tom Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Har ikke blitt noen bilder de siste dagene pga masse jobb + eksamen. Men fra å med i mårra kommer de Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 14. Juni Hm, fant ut klokka halv 3 at jeg skulle på jobb klokka 12 Jaja, fikk tid til bilde uanz Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 21. Juni Har gått en stund siden jeg la ut bilde i denne tråden, glemte den helt! Men her er ett fra gårsdagen, åsså går jeg ut å tar for i dag, etterpå Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Tokk en lang kjøretur ut til et fint sted med havna. Parkerte mopeden, tok fram fotoutstyret å begynte å knipse. Etter et par bilder var tatt skulle jeg se de på skjermen. Men gjett hvilken gledelig melding jeg fikk opp! Insert CF card -.- Så blir dessverre ingen bilder i dag. Faen heller Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Insert CF card -.- Det er surt det. Tom Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 25. Juni Holder på å flytte, skal faktisk være ute av huset om 2 dager.. Blir litt stress å lite tid til bilder. Men fikk nå dradd fram kamera da broren fant en ball i skogen.. Fotball og is, må vel være sommer ? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 26. Juni Litt sen med å legge ut bilde i dag, men det er tatt i går så da får det være lov Vanskelig valg i dag egentlig, synes begge var ganske ok, men skyggen min på det siste gjorde at jeg ikke tok den. Siste bilde ligger i spoiler Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Syntes den oransje fargen på ballen kanskje ble litt vel kunstig - kunstig is-logo.. Men siste bilde der er ekte is-glede! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå