haagen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Sliter med plassmangel på Windowspartisjonen min. Lurer på om jeg kan slette denne mappa med drivere i, C:/NVIDIA/WIN2k. Hovedkort og skjermkort driverne, men det er vel bare setup filen til installasjonen som ligger der? Tar faktisk 173mb denne mappa, noe som kunne vært greit å få ledig på min Windowspartisjon. Har til tider under 40mb der, må slette internettloggen heletiden. Endret 31. mai 2009 av haagen Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Burde gå bra å slette denne ja, du kan jo først prøve med å flytte den til en partisjon med mer plass da, men skal ikke være noe som skjærer seg. Lenke til kommentar
haagen Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Burde gå bra å slette denne ja, du kan jo først prøve med å flytte den til en partisjon med mer plass da, men skal ikke være noe som skjærer seg. Funka fint det. Ah, så digg. 300mb ledig på c:\ nå ;D Takk skal du ha. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tenkte bare si at denne mappen er bare en midlertidig mappe for driverinstallasjonen. Det er helt trygt å slette den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Prøv også å kjøre diskopprydding. Kommer endel alternativer der som kan frigjøre mer plass på din disk... Lenke til kommentar
Christerm Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Slett temporære internettfiler også. Den kan bli nokså stor i størrelse over tid. Endret 6. juni 2009 av Christerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå