Vegeta Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg har en venn som skal kjøpe seg grafikk-kort, han vurderer både Sapphire Radeon 9700 Atlantis og Hercules 3D Prophet 9700PRO (eller non-pro). Hva er hovedforskjellen på disse er, siden prisforskjellen er såpass stor. Er det bare pga. ekstra programvare og spill på hercules??? Hva er best? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Vel, det er jo klart at Hercules Kortet er dyrere da det er 9700PRO (hercules non-pro er en del billigere), mens sapphire kortet du sikter til er kun 9700... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 jeg har det sapphire radeon 9700 non-pro kortet du nevnte. jeg må si at jeg er svært fornøyd med det. jeg har ingen problemer eller noe. men jeg har jo ikke sammenliket det med hercules sitt pro kort heller da... men jeg vil anbefale sapphire radeon 9700 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Tror Hercules-kortet har mere bundle men er ikke sikker. Jeg ville kjøpt Sapphire. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Joda, Hercules-kortet er en god Bundle, men det er ikke sikkert du trenger alt det :wink: Tror det er med NOLF (2?) + noe mer. Har selv Sapphire kortet, og er meget fornøyd. Ikke store bundlen, en kort S-VHS kabel, Composite kabel, DVI - AGP adapter, S-VHS - Composite adapter, driver CD, og en CD med Power DVD. Kjører kortet stabilt på "Pro" hastighet nå, men har hatt det mye lengre: Se sigg! PS. Til de som lurer på hvordan man skal få flashet BIOSen på dette kortet (de fleste kommer med sperre..) Send meg en priv. meld. Har dessverre ikke fått svart noen som har spurt, men skal gjøre det så fort jeg får meg ADSL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå