BadSmile Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen som er villige til å dele ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har sendt deg pm Kris. Står det enda ved lag? At du kan dele Uncharted 2 betaen? Noen som er villige til å dele ? Legger inn koden når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 jeg kaster meg gjerne på deling! har dog lest at de blir deaktivert rimelig kjapt :/ Lenke til kommentar
Laman Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg tar gjerne i mot en betanøkkel hvis noen ønsker å dele Lenke til kommentar
Tiper Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Noen som ville være snille og dele den med meg:) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Slenger meg på, vil gjerne ha jeg også Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Man må vel dele hele PSN-kontoen for å dele en kode man allerede har brukt? Endret 4. juni 2009 av qweac Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Funker ikke å dele denne betaen. Sony har gjort den mer ekslusiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå