Nimrad Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg hørte rykter om at vi får uncharted 2 beta med inFamous? Er det bare special edition eller hva? Jeg ser ikke noe kode. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Tror det bare er med Special edition. Men jeg skal legge inn en beta-kode på beta-brukeren jeg brukte når jeg delte Home Betaen, så alle her på diskusjon.no får prøvd betaen. Så hvis du ikke finner koden kan du låne beta-brukeren. Den funker fra 3. Juni, så bare å sende PM's hvis dere vil ha innloggings-info Lenke til kommentar
HCG Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 @Kris: Så nå trenger ikke jeg legge den inn der? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hvis du har en til overs kan du sikkert det. Men jeg har en kode jeg også Lenke til kommentar
drezz Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Med spesial edition på Infamous så fikk jeg med en reeden code som unlocket Et spesial trick's i spillet. Men når jeg spurte personen I kassa(Gamestop) om en Beta key som skulle følge med spillet, så ga han meg et lite tynt papir med en Reedem code på etterfulgt av "SCEE-XX-Osv" . Han var ikke sikker på om at det faktisk var en beta key, men han hadde fått som oppdrag å gi det ut til alle som kjøpte Infamous.(Og som spurte om det? siden jeg var allerede på vei ut døra, før jeg snudde meg og bare spurte.) TL;DR? Fikk med 2 koder, 1 funker no, den andre ikke enda... = 3juni much? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Den er ikke bare med Special Edition. Jeg fikk den med den valige utgaven også. Lenke til kommentar
larriss Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) jeg kjøpte infamous på elkjop.. da spurte jeg om beta kode, men det hadde dem ikke hørt om en gang... så jeg ikke ikke med noe beta kode Endret 1. juni 2009 av larriss Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg kjøpte også på elkjøp uten å få med noen kode. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg forhåndsbestilte special edition av infamous på gamestop, men der fulgte det ikke mmed noen kode til uncharted :\ fikk bare gigawatt-blades koden. Skulle jeg hatt beta koden? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hadde tenkt å skaffe meg ein beta kode gjennom Spillmagasinet, men eg klarte å sovne før dei skulle dele ut beta kodene.... Lenke til kommentar
Niks Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Bra initiativ Kris , nå slipper jeg å stresse med å skaffe meg en kode... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Bra initiativ Kris , nå slipper jeg å stresse med å skaffe meg en kode... Er det som er meningen med den brukeren. Så slipper alle å slite med å skaffe seg en kode. Bare en på forumet skaffer seg en kan alle få den Jeg bør kanskje lage en egen tråd for beta-brukeren og alle betaer? Så alle som skaffer en beta kan gi meg koden så kan jeg legge de inn og dele ut brukerinfoen der. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har du fått til Uncharted 2 betaen enda? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har koden til den, men den virker ikke før 3. Juni Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Da sender jeg deg en PM om noen dager Husk å gi til en og en, tilfelle noen skulle være morsomme å bytte pw igjen. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Skal gjøre det. Er greit om de bare bytter passord, men det er værre når de bytter mail-adressen. Lenke til kommentar
buzo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har sendt deg pm Kris. Står det enda ved lag? At du kan dele Uncharted 2 betaen? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Uncharted 2 Beta'en kan nå lastes ned fra EU Store hvis du har kode!! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Har 56% nå! Endret 3. juni 2009 av qweac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå