eSuba Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har da fått meg ny tv og det som er så kult med tven er at jeg kan bare sette inn en USB brikke , så kan jeg se film derifra . Men spørsmålet mitt er da hvordan overfører jeg en film som jeg har på DVD over til minne brikken? den er på 16 Gb og er kingston Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det kommer helt an på hvilke formater og hvilke kodeker TV-en støtter. Dette står i manualen, eventuelt kan noen her finne det ut om du poster navnet på TV-en. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Det kommer helt an på hvilke formater og hvilke kodeker TV-en støtter. Dette står i manualen, eventuelt kan noen her finne det ut om du poster navnet på TV-en. LG 32LH5000 tror jeg , den støtter de fleste format Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ut i fra spesifikasjonene skal TV-en støtte både .vob og MPEG-2 og slik jeg forstår det burde det da funke å bare rippe en DVD og velge et direkte output istedenfor ISO eller tilsvarende, for så å bare kopiere mappestrukturen med .vob filer etc til minnepennnen. Men nå fant jeg ikke noe om kravet til filsystemet på pennen, men jeg regner med den leser NTFS. Om det ikke er slik at den støtter .vob filer direkte må du nødvendigvis kode om filmen til DivX før du fører den omkodede filmen over til minnepennen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er vel tvilsomt at TV støtter noe annet enn FAT. NTFS eies av Microsoft, så andre må nok betale lisens for å bruke det. FAT er fritt å bruke, og pleier å være det eneste filsystemet som støttes. Dermed er max filstørrelse 4 GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå