Gå til innhold

[iOS] World War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Startet for en uke siden, men har resatt 2 ganger fordi jeg ikke var fonøyd med åpningen min, og leste om forskjellige strategier på nettet.

Er på lv 5 nå, (resatte for 4 min siden)

Eneste jeg har gjort til nå er å bruke 4 skill points på attack, pengene er i banken.

Hva bør jeg gjøre? Noen sier å kjøpe Medics for alle penga, vente på inntekt, og så kjøpe mer inntekt. Noen som har noen gode tips, konkrete.

Noen som kan fortelle meg hvordan systemet med angrep og forsvar funker?

Brukes det bare de 2 beste fra Infanteri, Ground, Water og Air når man kjemper? Så om man har 1 med attack 47, 1 med attack 49 og 1000 med attack 46 så hjelper det ikke med 1000 stk liksom?

Den attacken og defensen som er på "profilen" hjelper den meg i kamp?

Skulle vært en infoside eller noe :p

Lenke til kommentar

På "Units" siden står det: "During attacks, your allies will automatically use your best unites. Each ally can command up to 6 units."

Å kjøpe Medics og campe lowlevel er ikke smart i det hele tatt.

Da kjøper du mye heller Naval Tankers. (Level 7+) Husk å kjøpe 6 ganger så mange allies som du har. Et godt sted å campe er med 24 tankers og 4 allies.

Lenke til kommentar

Er level 63 med income på ca 150 000 000 i timen, noe som er tålelig bra med min allianse på 89. Hadde maks allianse en stund, men klarte ikke å henge med økonomisk, så jeg måtte sparke ut en haug med folk for å komme ovenpå.

For det første, velg UK. Bonus til water units er gull verdt så lenge du har Naval Tankers, og Nuclear Battlecruiser er spillets beste unit.

Om du har nok tålmodighet ville jeg ha vurdert å legge alle poengene i attack, og satset på å få all defense fra bygninger og units. Så lenge ingen vet formelen Storm8 bruker til å kalkulere attack og defense fra skill points er det imidlertid litt vågalt, da det antas at skill points har svært mye å si, slik at du må kjøpe enorme mengder defensive bygninger for å sikre deg mot tap.

Akkurat nå driver jeg og camper litt på level 63 med en full flåte Astute Class Submarines (534 stk). Formelen for antall units du trenger er Allies * 6, antall allies du kan bruke er oppad begrenset til Level * 5. For min del blir det altså 89 * 6 = 534 units, men jeg kan nyttiggjøre meg inntil 63 * 5 = 315 allies for en total på 315 * 6 = 1890 units.

Du bruker de enhetene som har mest attack når du angriper, og de unitene som har mest defense når du forsvarer, uavhengig av enhetstype. Når jeg blir angrepet bruker jeg 534 ubåter, 0 infanteri, 0 ground units og 0 air units. Når jeg angriper bruker jeg noen hundre fly og resten ubåter (gidder ikke å ha 534 fly).

Strategien som funker best er å ha få allies i starten (4 er et bra tall, du trenger i såfall 24 units) og ligge lengst mulig på hvert level og samle opp bygninger. Om du klarer å holde upkeep på 5-10% av income så har du det generelt sett fint.

Når det gjelder disse poengene du får i ny og ne (president points?) er mitt råd å bruke de du får mellom level 1 og 10 på unknown shipments, for så å spare resten til du når level 36 - derifra og ut får du bedre units i unknown shipments. Du kan få noen hinsides bra units allerede fra første level på den måten, som f.eks. Eurofighter Typhoon med 72 attack 48 defense, eller LCS-2 Littoral Combat Ship med 38 attack 62 defense. Det hjelper godt på å ha 7-8 slike når du har få allies og et fåtall units. Disse unitene har i tillegg ingen upkeep.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 7 måneder senere...
  • 1 år senere...

Spiller en del og dere kan adde meg hvis dere er over lvl 150 :new_woot:

Er russian lvl 179 med 890 alliances. Min strategi er ikke å ha så mye i income ettersom da er du mye mer utsatt for angrep etc.

Jeg kjører konstant med ett par mill i minus ettersom jeg har så mye energy så fyller jeg fort opp banken til 10milliarder :p

Kjører mest på mine 3500 FSF-1 Sea Fighter båter ettersom disse gir mest defense for pengene :tease:

Koden min er: EQFRXA

Endret av livikarens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...