Bachelorette Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Lurte på om det er noen som vet hva du måtte ha i snitt for å komme inn på Tanks vgs i bergen i fjor? går ut av tiende med 3 i snitt (-.-), og tviler på at det holder for å komme inn der har søkt vanlig allmen. Endret 31. mai 2009 av Bachelorette Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nå har aldri jeg hørt om Tanks VGS, men hvilket snitt du må ha for å komme inn på en skole, kommer veldig ann på hvilken linje du har søkt deg inn på. Men for ett svar på dette kan du prøve å spørre en rådgiver på skolen din, de har tilgang til sånnt - tror jeg. Lenke til kommentar
Bachelorette Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 oi, det glemte jeg å skrive.. har søkt allmen. men takk for svar uansett Lenke til kommentar
spilloholiker Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Lurte på om det er noen som vet hva du måtte ha i snitt for å komme inn på Tanks vgs i bergen i fjor? går ut av tiende med 3 i snitt (-.-), og tviler på at det holder for å komme inn der Jeg tror Tanks, Bergen Kathedralskole og BHG har omtrent samme snitt. BKS har rundt 4,9 for å komme inn på førsteuttak (eller hva det nå enn heter) Men Tanks tror jeg har litt lavere. Sikkert rundt 4,7. Men de har folk med 4 eller under i snitt også. Det spørs rett og slett på hvor mange søkere det er der. Hvis det er en søker per plass kommer alle inn, hvis det er 2 søkere per plass kommer bare halvparten inn (den halvparten med best snitt) Men jeg tror fortsatt at 3 er litt lavt. Det du kan gjøre er å håpe på at det er færre søkere enn plasser, sånn at du er garantert plass der. Jeg har søkt på Bergen Kathedralskole og har litt over 5 i snitt Lenke til kommentar
Bachelorette Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 takker! men faen ._. Lenke til kommentar
EgilEi Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Da jeg søkte VGS for tre år siden, hadde skolen jeg kom inn på et krav på 4,5. Jeg vet om flere som ikke kom inn på skolen min som kom inn på Tanks, så snittet var i hvert fall lavere enn 4,5. Men dette kan jo selvsagt ha endret seg på tre år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå