Stingah Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Halla Sitter i Photoshop og skal lage en logo til www.bilkabel.com så tenkte jeg å lage f.eks en B og en K som er smeltet sammen, likt som her: http://www.logosauce.com/logos/14409 Hvor en U og en Q er smeltet sammen. Vil ha det mest mulig likt som der.. Noen som har lyst å lage en slik en og eksportere det som gif eller png slik at man beholder det gjennomsiktige, så jeg kan bare lime det rett inn i photoshop? For de som ikke tok det med en gang, BK står for BilKabel Hadde satt kjempepris på om noen hadde kunne hjulpet meg med dette.. Mailadressen er [email protected] om noen vil maile det.. Burde være fort gjort å gjøre noe slikt om man har 3ds max.. Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 noe sånt du tenkte på? Du får klippe den ut selv, for jeg vet ikke åssen man får den transparent i 3Dmax Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Perfekt. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå