Pellick Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Bruk Facebook Mobile imens da, den er ikke fullt så treg men ser jo litt simplere ut. m.facebook.com Lenke til kommentar
MelonSmasher Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Samma her... Tregt som bare det! Lenke til kommentar
piknik Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har også GET, tregt som bare det. Vært i flere dager nå. noen som vet hvadet er, når dette blir fikset? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har også problemer Skal ikke være lett. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Gikk greit i morrest egentlig, men nå er det jo verre enn noen gang. Edit: Har Skagerak/Lyse jeg da. Endret 1. juni 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Edit: Har Skagerak/Lyse jeg da. tror jeg har samme leverandør som deg. Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Har for øyeblikket blitt raskt igjen som idag morres. Men skal ikke ta gleden på forskudd, før jeg vet ordet av det er den tilbake der den var. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Samme gjelder her. Får håpe det holder seg slik nå! Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Facebook oppgraderte serverene sine i helgen, i følge det jeg har hørt. Oppgraderingen skulle være ferdig i løpet av i dag, og for meg ser det ut som de klarte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå