Bykatt Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 4. juni er et flott, behagelig bilde, men hva er det der?! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 4.juni - Akvarium Den ble da flott, fine farger og kontraster... RandiA Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Dette var veldig tøft. "Lyser" den så blått? Leser du under bildet så har jeg justert bildet slik jeg så det når jeg tok bildet. Bakgrunnen er også ganske kraftig blått farget. Forøvrig er jeg intetanende om navn på slike sjøplanter dessverre! Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Leser du under bildet så har jeg justert bildet slik jeg så det når jeg tok bildet. Bakgrunnen er også ganske kraftig blått farget. Ah.. Beklager.. Sliten etter eksamenslesing nå. Du har forøvrig veldig flotte bilder. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) 5.juni - Eriophorum Myrull. Duskull. Svartull. Brannull. Vrangull. Det er mange navn på denne fine planten som vokser i våt og næringsfattig torv rundt om i det ganske land. Svært spontant bilde grunnet lite tid. Må skjerpe meg i dagene fremover. Teknisk: - Boks, rør og alt det der. - Naturlig lys. Sol ovenfra bak motivet - Konvertert til s/v og påført en del små harde justeringer som står i stil til det harde og kjedelige lyset solen gir fra naken himmel. - 6x4.5 bildeformat. For de teknisk interesserte D700, 105/2.8 @ F/8.0, 1/400s, ISO 200 Endret 5. juni 2009 av Shocktrauma Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 5. juni er spennende! Lyset er helt rått.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Festlig bilde - stusset litt over skala - var det en stor plante eller makro av noe på størrelse med et løvetannfrø? Glimrende lys på planten og bokeh'en øverst i bildet! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Myrull er tøffe planter. De er velca like store som løvetann blomster når de har bli grå i tinningen. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå