iamluka Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 29. juni - Så glad for å få vann Nikon D90 Tamron 90mm F/2.8 Macro f/6.3 1/100 sek iso 200 90 mm Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 30. juni - Surrende irritasjonsmoment Nikon D90 Tamron 90mm F/2.8 Macro f/4.2 1/80 sek iso 200 90 mm Tusen takk for alle som har fulgt denne tråden og en ekstra takk til alle som har kommet med kommentarer. Jeg gleder meg allerede til neste fest! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Takk for fest - mange bilder fra en tråd jeg har fulgt med spenning. Fin dråpe i Så glad for å få vann, forresten. Og ellers må jeg nesten spørre - bor du i tredje etasje? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Mye bra i denne festen! 8. juni er min favoritt.. Stilig! Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Takk for fest - mange bilder fra en tråd jeg har fulgt med spenning. Fin dråpe i Så glad for å få vann, forresten. Og ellers må jeg nesten spørre - bor du i tredje etasje? Takk for det Trondster! Du hinter vel ikke tilfeldigvis til en sang av Suzanne Vega? ^^ (Nei, jeg bor i 2.) Mye bra i denne festen! 8. juni er min favoritt.. Stilig! Tusen takk Ingardj! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Takk for det Trondster! Du hinter vel ikke tilfeldigvis til en sang av Suzanne Vega? ^^(Nei, jeg bor i 2.) Joda - har hørt damen live et par ganger. Var til en fin intimkonsert på Rockefeller, hvor det var litt småsnakking med salen. Hun repliserte at jeg hadde "eyes of the comedian".. Kommer nicket ditt fra låta, forresten? Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Joda - har hørt damen live et par ganger. Var til en fin intimkonsert på Rockefeller, hvor det var litt småsnakking med salen. Hun repliserte at jeg hadde "eyes of the comedian".. Kommer nicket ditt fra låta, forresten? Morsomt.. Er det lenge siden? Nicket har jeg hentet fra etternavnet mitt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Var til en fin intimkonsert på Rockefeller, hvor det var litt småsnakking med salen. Hun repliserte at jeg hadde "eyes of the comedian".. Du har vært en stund i Danmark, ser jeg Jeg er forøvrig enig i at det har vært en fin tråd å følge med i. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Lenge siden jeg var på Suzanne Vega-konserten, ja - må da ha vært en ti år siden eller så? Lurer på om det var første gang hun var i Norge. De senere konsertene var gode, men ikke fullt så bra som den første.. Ellers, Tomsi - nei, jeg plejer ikke at være så sprogforvirret til vanligt.. Det er andre kjente i Køben som pleier å ta ansvar for den oppgaven.. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg er forøvrig enig i at det har vært en fin tråd å følge med i. Takk Tom. Hyggelig å høre. Lenge siden jeg var på Suzanne Vega-konserten, ja - må da ha vært en ti år siden eller så? Lurer på om det var første gang hun var i Norge. De senere konsertene var gode, men ikke fullt så bra som den første.. Jeg hadde tatt meg en tur bare for å høre "Luka" jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå