jokki Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 kan noen være så vennlig og komme til stavanger for og hjelpe meg!! har ein sinnsykt feit innvandrer som mener han skal drepe meg i mårå på skolen?? han kan jao fane ikka snakki nosh han invandaen. men han maine han depa mai på skola i måa. Nå ska dåkk hørra hvorfor,eg drog opp softgun-en hans i timen han og han blei polti annmelt:lol:Han meinte eg var ansvarlig for at han mista softgunnen og fekk ting på rullebladet sitt men det var jo læraren som sa i fra til purken. kan noen pliiiiiiz hjelpa meg mot denne feite innvandreren??? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 nei eg heter ikkje espen og e ikje fra karlsrud e fra tananger og hette johan Tananger=ein plass i sola som igjen er en kommune ved siden av stavanger Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 han kan jao fane ikka snakki nosh han invandaen. Nå ska dåkk hørra hvorfor,eg drog opp softgun-en hans i timen han og han blei polti annmelt:lol:Han meinte eg var ansvarlig for at han mista softgunnen og fekk ting på rullebladet sitt men det var jo læraren som sa i fra til purken. kan noen pliiiiiiz hjelpa meg mot denne feite innvandreren??? - Invandreren kan ikke snakke norsk... - Du kan ikke skrive norsk... Er vi ferdige nå? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Nye retningslinjer gutt Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg