asdfasd Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Siden jeg byttet fra Telenor FriFiks til Tele2 Sheriff i midten av januar har jeg ikke mottat en eneste faktura fra Tele2, er dette normalt av tele2, andre som har opplevd samme? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Kjøpte du med telefon og bindingstid? Spørs jo på forbruket ditt og om det er minstefakturering på det abonnementet ditt... Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 ikke noe ny tlf, ingen bindingstid. Står på tele2s FAQ at de sender ut faktura hver mnd om summen er over 300,- eller så sender de ut hver 3. mnd. minimum uansett forbruk. får ta å ringe å høre, kjipt å få mega faktura. Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) ikke noe ny tlf, ingen bindingstid. Står på tele2s FAQ at de sender ut faktura hver mnd om summen er over 300,- eller så sender de ut hver 3. mnd. minimum uansett forbruk. får ta å ringe å høre, kjipt å få mega faktura. Har du valgt faktura på e-post for å slippe fakturagebyret? Isåfall kan det være lurt å sjekke om du har oppgitt korrekt stavet e-postadresse, samt evt søppelpostfilter. Uansett kan du jo gå inn på http://minesider.mobil.tele2.no/ og registere deg som bruker om du ikke har gjort det allerede. Inne på min side under menyvalget "Fakturaoversikt" ligger nemlig samtlige fakturaer som PDF-filer du kan laste ned. Bare klikk på fakturanummeret i oversikten. Edit: PS: Du behøver kundenummeret ditt for å kunne registere deg på nettsiden. Jeg ba om det ved å sende dem en e-post rett etter at jeg fikk SIM-kortet, og fikk svar ganske raskt. Endret 31. mai 2009 av balder80 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det tykkjer eg er altfor tungvint. Hos dei fleste operatørar kan ein registrere seg ved å bruke telefonnummeret, og få midlertidig passord tilsendt som sms. Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 registrerte meg for lenge siden, og ingen faktura har dukket opp i fakturamappen min på mine sider. Fikk heller aldri brevet med PIN og PUK koder i posten, bare selve sim kortet, måtte ringe får å få PIN/PUK kodenede fra tele2. Hvem som har brevet mitt i do not know. rot. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Da har du vel gjort det du kan, og som bør forvente av deg. En faktura kommer nok... Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Akkurat nå er visst nettsidene til Tele2 nede (The server is currently unable to handle the request due to a temporary overloading or maintenance of the server. Please try again later.), men jeg så i en PDF-faktura jeg fikk i mars at grensa for månedlig faktura er 150 kr og ikke 300 kr som tidligere beskrevet her. Ellers er det jo mulig å velge å få faktura som e-faktura direkte i nettbanken, eller om det kommer på papir (mot gebyr), trykk på "Endre fakturaadresse" om du har flyttet. Kan jo som du skriver uansett være greitt å ta kontakt med Tele2 i tilfelle det har blitt noe kluss, http://www.tele2.no/kundeservice/kontakt.html eller telefon (21314951 iflg tlfnr.com) (02000 koster 0.79kr pr min iflg http://www.tele2.no/mobil/spesialnummer.html ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå