Gå til innhold

Ingen faktura siden operatørbytte, normalt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke noe ny tlf, ingen bindingstid. Står på tele2s FAQ at de sender ut faktura hver mnd om summen er over 300,- eller så sender de ut hver 3. mnd. minimum uansett forbruk. får ta å ringe å høre, kjipt å få mega faktura.

Lenke til kommentar
ikke noe ny tlf, ingen bindingstid. Står på tele2s FAQ at de sender ut faktura hver mnd om summen er over 300,- eller så sender de ut hver 3. mnd. minimum uansett forbruk. får ta å ringe å høre, kjipt å få mega faktura.

Har du valgt faktura på e-post for å slippe fakturagebyret? Isåfall kan det være lurt å sjekke om du har oppgitt korrekt stavet e-postadresse, samt evt søppelpostfilter. Uansett kan du jo gå inn på http://minesider.mobil.tele2.no/ og registere deg som bruker om du ikke har gjort det allerede. Inne på min side under menyvalget "Fakturaoversikt" ligger nemlig samtlige fakturaer som PDF-filer du kan laste ned. Bare klikk på fakturanummeret i oversikten.

 

Edit: PS: Du behøver kundenummeret ditt for å kunne registere deg på nettsiden. Jeg ba om det ved å sende dem en e-post rett etter at jeg fikk SIM-kortet, og fikk svar ganske raskt.

Endret av balder80
Lenke til kommentar

registrerte meg for lenge siden, og ingen faktura har dukket opp i fakturamappen min på mine sider. Fikk heller aldri brevet med PIN og PUK koder i posten, bare selve sim kortet, måtte ringe får å få PIN/PUK kodenede fra tele2. Hvem som har brevet mitt i do not know. rot.

Lenke til kommentar

Akkurat nå er visst nettsidene til Tele2 nede (The server is currently unable to handle the request due to a temporary overloading or maintenance of the server. Please try again later.), men jeg så i en PDF-faktura jeg fikk i mars at grensa for månedlig faktura er 150 kr og ikke 300 kr som tidligere beskrevet her.

 

Ellers er det jo mulig å velge å få faktura som e-faktura direkte i nettbanken, eller om det kommer på papir (mot gebyr), trykk på "Endre fakturaadresse" om du har flyttet. Kan jo som du skriver uansett være greitt å ta kontakt med Tele2 i tilfelle det har blitt noe kluss, http://www.tele2.no/kundeservice/kontakt.html eller telefon (21314951 iflg tlfnr.com) (02000 koster 0.79kr pr min iflg http://www.tele2.no/mobil/spesialnummer.html )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...