Monna Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Her om dagen prøvde jeg å innstallere LimeWire, og etter det har jeg fått store problemer med PC'en... Jeg har nå avinnstallert LimeWire, men problemene er der fortsatt, og de er som følgende: 1. Jeg klarer ikke å åpne enkelte sider når jeg bruker Mozilla. Maskinen står bare og jobber. I tillegg får jeg advarsel fra viruprogrammet at den har funnet et farlig nettsted med spionprgram på alle sidene jeg skal åpne f.eks dagbladet.no 2. Jeg klarer ikke å laste ned programmer fra nettet, f.eks Spybot. 3. På explorer klarer jeg å åpne sider som jeg ikke kan på Mozilla. Sitter og skiver dette på explorer, og da fungerer ikke tastene på PC'en. Akkurat som om tastaturet ikke funker. Har ikke merket dette på Mozilla... Det jeg har prøvd å gjøre er å kjøre virusprogram og der fant jeg ikke noe. Har kjørt AdAware og fant ikke noe der heller. Har også kjørt CCleaner... Har også prøvd å avinnstallere Mozilla og legge den inn på nytt, men det fungerte heller ikke. Noen som har en idè hva dette kan være???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå