CFM Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 HAHA jeg fikk det til på hjemmesia mi! Skriv koden og avslutt med ENTER http://jensen.sqweebs.com/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 hva faen heter den sangen? lololo Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hva hvordan lekket dette ut til dere? Rampunger! PS: Gjør dere dette over tjue ganger etter hverandre skjer det noe kjempe spennende, helt sant. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nerdene på dette forumet trenger virkelig enn update, sier bare Twitter jeg *kremt* Easter egg på Diskusjon.no! Klarer du å finne det? Host... erhm... Konami... host.. 4:47 AM May 14th from web Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg er for gammal for å følge med på alt dette. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Skjer ingenting her prøv et annet forum-skin. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Burde heller stått noe ala "You lost the game" Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) doh.. Endret 6. juni 2009 av Ceba Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Burde heller stått noe ala "You lost the game" Takk da... the game lissom Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Haha, fantastisk Noken som kan hjelpe meg med å få til dette på mitt eiget forum. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Burde heller stått noe ala "You lost the game" Neeeeeei Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 bladde helt ned så jeg trykte sikkert hundre ggang før jeg oppdaget teksten er det flere slike ting her? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nå har jeg prøvd i tre nettlesere og også prøvd å bytte skin, får det ikke til. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Meget morsomt CypheroN, har du prøvd med Hardware.no Dynamisk Ny? og taster du koden riktig? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Ja, prøvd det med skinet. Og jeg taster inn Opp, opp, ned, ned, venstre, høyre, venstre, høyre, B, A. Ingenting skjer. edit: skrev feeill Endret 9. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, prøvd det med skinet. Og jeg taster inn Opp, opp, ned, ned, venstre, høyre, venstre, høyre, B, A. Ingenting skjer. edit: skrev feeill Ser du lengst opp på siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå