ArnsteinK Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Limer berre inn det eg skreiv på Ubuntuforumet eg: When a friend played Spore last year, suddenly his PC shut down, and when he tried starting it again, his screen was all black. This is one year ago, and it have been inactive ever since, but now I want to fix it. The specs are: 2gb ram 2,4 ghz cpu (AMD) nvidia 7600 card I tried resetting the bios, but still nothing. Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 hmm, og speaker er i og greier regner eg med ? : \ Lenke til kommentar
ArnsteinK Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Høgttaler? Er vel ikkje dei som lyden kjem frå? Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Altså en liten speaker som er i kabinettet, som skal vere koblet til MB. Men visst den har pipt før, så er det vel ikke det, med mindre du har kobla den fra. Uansett, det jeg tror det er , er fried CPU eller bad MB. CPU'en kan jo du kanskje sjekke ut? Lenke til kommentar
ArnsteinK Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Altså en liten speaker som er i kabinettet, som skal vere koblet til MB.Men visst den har pipt før, så er det vel ikke det, med mindre du har kobla den fra. Uansett, det jeg tror det er , er fried CPU eller bad MB. CPU'en kan jo du kanskje sjekke ut? Kva er mb? Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 MB = Mother Board = Hovudkortet Lenke til kommentar
ArnsteinK Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 MB = Mother Board = Hovudkortet Aha! Fuck, må vel berre kjøpe nytt da Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Eg er ikkje sikker på om det er hovudkortet da, kan også vere prosessoren eller rett og slett speakeren på hovudkortet som er defekt og gir derfor ingen pekepinn på hva det kan vere. Det beste hadde nok vert å levere den inn til reperasjon så fremt du ikke har mulighet til å feilsøke delene selv da. Uansett, lykke til Endret 31. mai 2009 av krokeen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå