Faktum1 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Fristen for årbokredigeringa på russeservice går ut 5. Juni. Akkurat nå har jeg ikke noe årbokbilde kun teksten og russekortet. Hvordan setter man inn et bilde? Har forstått det slik at jeg må skifte profilbilde først, men finner ikke ut hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Du laster opp et nytt bilde når jeg skulle gjøre det så tok det et par dager før mitt nye profilbilde kom opp, jeg vet ikke helt hvorfor. Du går på profilen din og laster opp på galleri Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Fikk lasta opp på galleriet nå. Hvordan får jeg det til å bli profilbilde igjen? Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Når du redigerer årboken så kan du velge alle bildene i galleriet ditt, det må ikke være profilbilde Dersom du allikevel skulle trenge å redigere profilbildet så er det på "Rediger" på menyen til høyre, og så velger du profilbilde i fanene som kommer opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå