Pavii Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hei! Går grunnkurs elekto Neste uke skal jeg fremføre en presentasjon i matte, temaet er geometri og underpunktene er: -enheter for lengde og areal -målenøyaktighet -formlikhet -areal og omkrets -pytagoras -målestokk/kart/arbeidtegninger -volum, overflate av romfigurer -perspektivtegning -regulære mangetrekanter -former som kan fylle planeten Noen som har en presentasjon liggende? Powerpoint hadde vært fint! Tusen hjertelig! Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Dette er ikke et "gjør leksene mine!"-diskusjonsforum, men lurer du på noe innen geometri, eller Powerpoint for den saks skyld, er det mange som kan hjelpe deg her. Lenke til kommentar
Pavii Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Dette er ikke et "gjør leksene mine!"-diskusjonsforum, men lurer du på noe innen geometri, eller Powerpoint for den saks skyld, er det mange som kan hjelpe deg her. Haha, skjønner! Men om noen har idè på en oppgave jeg kan innvolvere flere av punktene? Litt sammenheng i presentasjonen min. Takktakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå