L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Bumper denne i håp om å få flere bilder. Vet du har hendene fulle med klokking for tiden da. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Har også vært i basketak med ISPen min - ikke hatt nett tilgjengelig på et par dager i heimen. Nå er jeg immidlertid tilbake, og det kommer straks et par bilder fra ukens strabas Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Now, this! Jeg kaller den Vedlikehold, omtanke og kjærlighet ønskes kjøpt.. EXIF: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kamera: Pentax K200DObjektiv: Tamron SP AF 90mm f/2.8 Di Macro Brennvidde: 58mm Lukkertid: 1/4 sek Blender: f/8.0 ISO: 100 Stativ Kommentar: Vannkjølinga / casemoden (signatur) har stått stille en stund. Viser seg at det samlet seg luftbobler i slangene i mellomtiden - kanskje på tide å få ræva i gir Endret 9. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Velholdt eller ei. Det var vellykket. Boblene gjorde seg der. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det Wheelman ikke sier høyt, er at det egentlig ikke er en PC, men et avansert HB apparat Tom Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Det Wheelman ikke sier høyt, er at det egentlig ikke er en PC, men et avansert HB apparat Tom What? Uanz, here goes! EXIF: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kamera: Pentax K200DObjektiv: Tamron SP AF 90mm f/2.8 Di Macro Brennvidde: 26mm Lukkertid: 0.3 sek Blender: f/6.7 ISO: 100 Stativ Var det jeg fikk til, desverre - hatt en liten case her de siste dagene hvor mitt dyrebare minnekort faktisk har sprekt opp. Vært sånn en stund, men her om dagen forsvant lock-knappen, og det er selvfølgelig låst i locked modus.. great! Endret 13. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Velholdt eller ei. Det var vellykket. Boblene gjorde seg der. Agreed. *følge med videre* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå