beaverHunter69 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Når kneleddet er i 90 grader er gjerne låret paralelt med underlaget da... Hvis vinkelen i anklene er nøyaktig 90 grader ja.. Noe som er et svært sjeldent tilfelle, ihvertfall på personer med en del centimeter på sokkelesten. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fair enough, skal ærlig innrømme at eg ikkje tok i betrakning vinkelen i anklene. Poenget er uansett at du skal gå så djupt som du klarer. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Fair enough, skal ærlig innrømme at eg ikkje tok i betrakning vinkelen i anklene. Poenget er uansett at du skal gå så djupt som du klarer. Du burde ikke gå dypere enn du har fleksibilitet til. Hvis du ser du får krum korsrygg i bunnen burde du nok heller tøye, mens du holder deg på den dybden du kan trene med uten krum rygg. Tror nok heller ikke det er en god ide å BARE trene enfotsøvelser. Tror du går glipp av mye styrke uten vanlig knebøy. For mine ører høres det bedre ut å ha enfotsøvelser som supplementøvelser Endret 4. juni 2009 av b0berg Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Som eg sa tidligere, gå så djupt du klarer uten at det går på bekostning av teknikken. Endret 4. juni 2009 av HValder Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Har skjønt hva dere mente, jeg. Har også sagt jeg skal kjøre enfots-øvelser èn av tre ganger. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå