SaNxo Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hey, er det noen som veit hvordan jeg hindrer Live fra å automatisk refreshe GOLD tiden min? Har brukt et kort jeg gjerne vil "slette", men den vil ikke xD Takk Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Du må ringe kundeservice. Lenke til kommentar
SaNxo Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Gah så irriterende -_- Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 hvorfor må det være sånt problem med live, kan man ikke bare kjøpe f.eks 12 måneder med live bruke dem opp, gå automatisk til silver og kjøpe nytt gold hvis du ønsker det??? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 hvorfor må det være sånt problem med live, kan man ikke bare kjøpe f.eks 12 måneder med live bruke dem opp, gå automatisk til silver og kjøpe nytt gold hvis du ønsker det??? Er ikke det fullt mulig da? Bare kjøp slike kort med 12 måneders gullmedlemskap i en butikk. Lenke til kommentar
SaNxo Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 virker som om de gjør det bare for at det skal være tungvint så de beholder kundene sine... Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Tømme kontoen så ingen ting kan bli trukket? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Risikerer man ikke at de stenger gamertagen din da? Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 virker som om de gjør det bare for at det skal være tungvint så de beholder kundene sine... I realiteten blir vel det mer som at kunder ikke ønsker å komme tilbake. Jeg vil ihvertfall aldri mer bruke kredittkortet mitt hos Microsoft uansett hva de skulle lokke med. På grensen til svindelvirksomhet spør du meg Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 http://www.xbox.com/nb-NO/legal/xboxComTOU.htm Punkt 6. Står i vilkårene så svindelvirksomhet bil litt vel hardt å ta i. Men utrolig rotete? ja Etter å ha opplevd selv hvordan det er å kansellere xbox live gold, samt etter å ha lest andre sine opplevelser rundt dette, så har jeg ingen problemer med å kategorisere dette som på grensen til svindelvirksomhet. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 http://www.xbox.com/nb-NO/legal/xboxComTOU.htm Punkt 6. Står i vilkårene så svindelvirksomhet bil litt vel hardt å ta i. Men utrolig rotete? ja Etter å ha opplevd selv hvordan det er å kansellere xbox live gold, samt etter å ha lest andre sine opplevelser rundt dette, så har jeg ingen problemer med å kategorisere dette som på grensen til svindelvirksomhet. Det er ikke ofte jeg holder med Ms, ihvertfall ikke på dette punktet - da kansellering av Gold er noe crap. Men som Xboxsupport sier, hadde folk faktisk lest vilkårene istedet for å bare trykke ja hadde vi sikkert ikke hatt halvparten så mange klager her inne. Irriterer meg grønn over at folk klager på at det er slik når det står klart og tydelig. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er ikke ofte jeg holder med Ms, ihvertfall ikke på dette punktet - da kansellering av Gold er noe crap.Men som Xboxsupport sier, hadde folk faktisk lest vilkårene istedet for å bare trykke ja hadde vi sikkert ikke hatt halvparten så mange klager her inne. Irriterer meg grønn over at folk klager på at det er slik når det står klart og tydelig. Det at det står i vilkårene er kanskje ikke klart og tydelig nok siden mange opplever dette som et problem. Folk må få klage over dette så mye de vil. Sannsynligheten for at dette blir endret forbedrer seg ihvertfall hvis folk ytrer sin uenighet Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det at det står i vilkårene er kanskje ikke klart og tydelig nok siden mange opplever dette som et problem. Problemet er nok ikke at det blir mistolket, men ikke lest Punk 6.3 tredje avsnitt Du kan be oss om å slutte å bruke betalingsmåten ved å ringe Xbox kundestøtte. Hehe, litt rotete formulert av meg, men forsåvidt det jeg mente Det finnes mange tjenester man betaler for på nettet og det er så enkelt og brukervennlig at folk flest ikke leser igjennom vilkårene. Sikkert ikke lurt, men sånn er det nå bare. Når man da opplever hvor tungvindt MS skal gjøre det for deg som forbruker blir man først litt paff og deretter veldig frustrert. Hvis man i tillegg møter en litt vrang kundebehandler blir opplevelsen desto mer irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå